Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Sliter om dagen... Hun bare skriker og sutrer for ALT!! Har ikke vært sånn før... Hun skal heller ikke være hos noen andre enn meg.. ingen får nærme seg henne.. Og bare hun ser meg begynner hun å skrike! Er så tungvint.. kan jo ikke gjøre noen ting eller dra noen plasser for er bare et slit.. Og nå skal hun begynne i barnehagen om 3 uker..gruer meg! Flere med samme problem?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Det er ikke trass, det er nok bare fordi hun skjønner plutselig veldig mye og får ikke uttrykt seg verbalt. Jeg og trodde min sønn var kommet i noen form for TIDLIG trassalder da han var ca 12 mnd, men nå er han snart to og jeg har skjønt hva trassalder er... Herregud, det da han grein og var mammadalt og sutra hele dagen var jo koselig i forhold:p håper hun snart blir blidere, det hjalp veldig da sønnen min begynte å snakke å gjøre seg litt forstått. Masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har to barn og den yngste er 14 mnd og TRASSIG! han spreller, slår, vrir seg og hyler når han ikke får lov til noe han vil.... Ikke sutring eller grining bare anfall en gang i blant -gleder meg til han kan uttrykke seg språklig.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Helt likt her. Hun er 12 mnd og det har blitt verre og verre fra hun var 10 mnd. Ikke noe stas. Hun skal også i barnehage om 3 uker, men jeg GLEDER MEG faktisk litt (og gruer meg selvsagt også av og til). Tror både hun og jeg har veldig godt av det nå. Jeg prøver faktisk å være litt hard med henne, si at nå MÅ du sitte iallfall 5 minutter på gulvet, for mamma orker bare ikke bære på deg eller ha deg på fanget hele tida. Jeg går jo ikke fra henne, så hun blir ikke redd, bare fryktelig, fryktelig SINT når jeg ikke gjør som hun vil. Lykke til! Er iallfall godt å vite at man ikke er alene og at dette (også) er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå