Gå til innhold

Vært på UL i dag! For en fantastisk opplevelse!!

Anbefalte innlegg

Er helt i hundre etter å ha sett den lille babyen vår! Alt sto veldig bra til, og den lille var kjempe aktiv inni her!!! Så utrolig morsomt! Kjønnet var hun litt usikker på, men holdte en knapp på ei prinsesse. Har bestemt oss for å dra på 3D ul, så håper vi ser helt sikker kjønnet da!

Måtte bare ha ut litt sprudlende glede her!!!

Lykke til alle desembermødre!!

Fortsetter under...

Bra! :)

Jeg er også helt i ekstase etter å ha vært inne i dag, det var helt fantastisk å se den lille ligge der å bevege på seg. Uvirkelig på en herlig måte :)

Var ikke helt sikker på kjønnet her heller, men hun mente på det var ei jente hun så, og siden jeg har vært så sikker på det så satser vi på det ;)

ja det er helt utrolig,. ble veldig overrasket over alt de kan se. En fatastisk opplevelse. Har ikke kjent noe liv ennå, så det ble mye mer virkelig etter UL. Vi får en gutt. Kunne ikke unngå å se kjønnet for å si det sån;)

Lykke til alle sammen.

Jeg var også på ultralyd i dag, og venter gutt. Det var jordmora temmelig sikker på. Hun så både penis og pung. Har hatt en utrolig fin dag. En fin opplevelse på ultralyd og hjem etterpå med masse bursdagsbesøk. Herlig!

Annonse

i dag har jeg og vært på UL, alt var fint og mensen terminen gjelder, 11.des. Nå blir det jentene mot guttene i denne familien. Det blir ei jente til, så da får vi 2 små tuller, ei som er 21 mnd når den lille blir født:) gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...