mamman til 2 godjenter:) Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 fikk resept i dag etter at jeg har vært på 6 ukers kontroll (off)...leste på pakningsvedlegget at man skal vente til man får mensen før man starter med de hvis det har gått mer en 1 mnd siden man har brukt hormonell prevensjon, vil det da si at jeg må vente helt til jeg får mensen? det kan jo ta lang tid det da...(sikkert et dumt spørsmål, men...)
081013 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 startet med en gang jeg, men det tar litt mer tid før de er 100 prosent sikker. helsesøster sa at jegikke skulle vente til neste mens, i og med at en aldri kunne vite når det var etter en fødsel.
termin 30 mars Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 bare å begynne.. de fleste som får cerazette etter fødsel har jo ikke fått tilbake mensen. tror det er veldig vanlig at mensen ikke kommer tilbake før du har sluttet å fullamme. legen sa til meg at det var bare å begynne med en gang:),men at d ikke var 100% sikkert før det hadde gått en uke eller noe slikt.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 okey, tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå