Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 jeg er nå i 17 uke, på lørdag ble jeg dopet ned, jeg husker ingen ting, kunn at jeg drakk ett glass alkoholfri vin, så våknet jeg opp hjemme hosmeg selv. jeg har blitt fortalt at jeg har drukket alkohol og tatt dop(kokain) dette har jeg vist gjort av egen fri vilje og det skremmer meg forde jeg ikke husker noe. nå er jeg så redd for at min lille skal ha tatt skade av dette. jeg har tatt kontakt med legen min og sykehuset. men håper noen her inne har litt kunnskap ang dette med dop og alkohol? er det stor sjanse for at min baby har blitt skadet av dette? kan man se det på ul? hilse forvirret og redde meg
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 herregud så fælt..har ingen erfaring men hører jo stadig historier hvor mor har både ruset seg og drukket hele svangerskapet og får et friskt barn..fikk du komme inn på blodprøve og ul da ? jeg hadde ihvertfall prata med de som var tilstede denne kvelden og hørt hvordan dette kunne skjedd og hvem som ga deg alt dette--hadde gjort alt for og funnet det ut,og så anmeldt personen\ne.. det går så bra så..ser det er en stund siden,kan jeg spørre hvordan det gikk ? stoor klem til deg
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 jeg fikk annmeldt også fikk jeg tatt blodprøve hvor de sa jeg hadde fått i meg knips(?) kokain og pepper.jeg var på den ordinære ul, der så de ikke noe galt når de sjekket, men jeg er forsatt redd for at noe er galt. jeg drakk jo en del før jeg fant ut at jeg var gravid også, så jeg har det ikke noe godt etter den opplevelsen som skjedde nå, jeg klarer ikke og glede meg over graviditeten lenger, jeg er bare urolig over inntaket av alkohlen og dopet huff takk for klem, klem til bare =)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 bra du fikk annmeldt da,,fant du ut hvem det var? forstår deg godt,men som jeg skrev over så er det manggen som drikker og ruser seg hele svangerskapet og får friste barn..prøv og ikke tenk for mye på det,se fremover og bestill en privat ul igjen om en stund(for å berolige deg selv) eller\og gå til jormor og få ut følelsene dine å prat med,kan hende du fu får gratis ul også da,pga situasjonen..huff så trist,fikk vondt av deg.men alt er nok bra med lille,det var jo fint på ulen også klem
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 veit ikke om det er noe trøst men jeg fant ikke ut at jeg var gravid før i rundt uke 20 å før jeg fant det ut hadde jeg et ganske villt party liv... fest nesten hver dag å det var mer enn bare alkohol som gikk ned. dette er ikke noe jeg er stolt av men for noen måneder siden kom lille jenta mi å hu var helt frisk å er det ennå... hun vokser akkuratt som hun skal. heldigvis.... hun smiler å ler å er min lille mirakel baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå