Gå til innhold

Emmaljunga eller simo vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si meg enig i det!! Den er helt fantastisk å kjøre, barnet ligger som en konge i den, nyte turene uten humping og dumping!!

Men er stor fan av simo og da, hadde problemer med å velge selv, så her var det "herren" i huset som måtte ta avgjørelsen..

Annonse

Av SImo og Emmaljunga ville jeg valgt Emmaljunga. :)

Har selv nettopp kjøpt en Edge Duo Combi. Får høstbarn og har hørt de er knallgode høst/vintervogner. Så får vi se hvordan den blir for oss utover våren og når den skal bli sportsvogn. Enten beholder jeg den eller så selger jeg den videre og bruker TFK`en til storesøster isteden. :)

jeg vil anbefale emmaljunga edge/combi -helt supre vogner!! har selv edge, fikk høstbarn med første, å d er bare den beste bagvogna EVER!!! =)

skal være enig i at sp.v.delen ikke er spes trendy, den er klumpete å liiitt for stor, -men den er veldig god å trille, superstabil å lun!!

Vurderte åselge vogna nå i sommer, får vårbaby nå neste gang, lyst på en mindre å mer snerten bagvogn, -men jeg klarer ikke å selge den hehe ;o) den er så utrolig flott på høst å vinter, at den blir stående til vi er ferdig med unger, veffal!!

Vi er VELDIG fornøyd med Emmaljungan vår =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...