mye større enn en milimeter nå Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hvor gamle må barnet være før man flyr med de?? Har en baby på 1 mnd. Vi har lyst til å reise bort litt i ferien siden vi regner bort her i Norge
solei Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Reiste med min 3.5 mnd baby igår..bare fra kristiansand til bergen..45 min.Han hater å kjøre langt med bil så vi tok fly hjem.Det gikk kjempefint og eg ammet han både opp og ned for å unngå vondt i ørene. Små flyturer går nok veldig fint men ville ikkje tatt for lang flytur!!
Swana Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Må ikke være 6 uker, min søster hadde med sin sønn på flytur da han var 2 uker... gikk helt fint! :-) God tur! :-)
~\/ero~ Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Vi reiste med fly da gutten vår var nesten 2uker. Da fikk vi beskjed om at han måtte være over 2kg(pga forsikring). Og noen fly hadde regel om at han måtte være over et visst antall uker(husker ikke helt grensa) Det flyselskapet vi reiste med hadde ingen regler for aldrer. Du kan jo ringe/sende mail til flyselskapet for og høre:)
Chribi Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Det går nok helt fint. Vi reiste med tulla til kypros når hun var 10 uker, ikke noe broblem, flyturen gikk kjempe fint. Ville heller tenkt litt på hvor dere reiser, at det ikke er for varmt. De små kan jo reagere litt på varmen. Lykke til og god tur!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Hei, blander meg litt her I Nord-Norge er det jo mange som må reise med ambulanse/ambulansefly til nærmeste sykehus. Disse drar hjem med vanlig rutefly når de skrives ut av sykehuset (babyen er 3-4 dager gammel). Ihvertfall i det flyselskapet jeg jobber er det ingen restriksjoner når det kommer til alderen til babyen
Nætte;mortil2 Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Reiste med fly med eldstemann da han var 1 mnd. Gikk helt fint!! Har flydd mye med han siden så han er superglad for å få reise nå(er tre år). Bare ha puppen nært tilgjengelig for å unngå at den lille blir tett i ørene. Eller smokken eller hva som helst. Og ikke for mye å bære på.. Brant meg på det første turen.
inovember Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Reiste med fly i 2 timer da jenta mi var knappe 4 uker. Gikk kjempefint! De sover som regle mye da, så jeg ammet da vi lettet, så sov hun til vi gikk ned for landing, og da var det pupp igjen. Jo mindre, jo enklere å reise med som regel er min erfaring! Ha med teppe evt lita dyne inn og lue da det er trekk. Har aldri hatt problem med dotter i ørene hennes, enten pupp eller sutt. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå