Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ikke på 1 icsi. negativ test og brun spotting.

Var å tok blodprøve på riksen i dag følte det var lite poeng. ganske deprimernede.

Lei av å være lei meg lei av å syns det er uretferdig.

Har 5 gravide venninner. alle andre får det til..

huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så trist å høre at det ikke gikk for deg... jeg ruget på 2 egg jeg og , men negativ test og mensen kom:-(

har ei venninne som skal føde om en ukes tid, så jeg forstår akkurat hvordan du har det !

håper den værste smerten går fort over for deg og at den blir gjort om til håp og mot til neste forsøk :-)

trøsteklem fra meg

Skrevet

Takk.

er så kjedelig at det skal være så vanskelig.

Har prøvd i så mange år og nå virker det bare fjernt.

Når skal du ha neste forsøk?

Synd det ikke gikk for dere heller.

Skrevet

ja jeg vet, det er såå urettferdig :-(

jeg skal på kontroll om 2 uker, ble overstimulert så må nok vente et par mnd regner jeg med... regner med det blir i september/oktober . vet du når dere skal ha neste forsøk?

Skrevet

Så trist å lese, Kråkebolla.

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg fikk negativ test etter 1. ICSI i slutten av juni. Dagen etter forteller en venninne meg at hun er gravid..... og alle rundt oss blir jo gravide også.

Man skal jo glede seg på andres vegne, men det er jammen ikke lett når man har slitt i flere år. Følelsen av urettferdighet er vond...

Vil bare sende deg en god trøsteklem, og ønske deg lykke til ved neste forsøk. En gang skal spiren sitte for oss også!

Skrevet

Lillebie:

Stemmer det du havnet på sykehus og alt du, huff det der var ikke bra. fikk mensen i dag og riksen har ferie stengt, så vet ikke men etter som jeg har skjønt er det vist litt vente tid så det blir vel ikke før til høsten desverre.

Lykke til på kontrollen din da. håper eggstokkene har roet seg så dere kan komme fort i gang igjen:O)

Håper_78:

Er utrolig kipt alle disse venninnene har selvsagt spredd gleden akuratt nå mens jeg har vært i rugetiden, å da er det enda surere. hun ene ble gravid på 1 mnd etter å tatt ut spiralen.. woho jeg har prøvd på nr 2 i snart 4 år. huff, høres bitter ut men syns livet er rimelig uretferdig.

Men trodde jeg hadde en nøktern følse på denne men tok sikkerlig feil da testen var negativ og mensen kom...

Skrevet

Hei Kråkebolla, ja dette er skikkelig dritt, urettferdig er det, men har du fortalt vennene dine at du sliter ?? Jeg har også en venninne jeg burde besøkt som akkurat har fått ny baby, men jeg har ikke hatt lyst, men må krype til korset og ta meg sammen. Mange blirgravide etter slutt på p piller eller spiral,jeg ble også det en gang da jeg sluttet på p piller. Lurer også på hvor fort jeg kan komme igang igjen, det er liksom greit å få en dato og se fram til, og kanskje klarer vi det på naturmåten mens vi venter??? Har du kun brun spotting?

Skrevet

Hei ja vet det er så kipt.

Ja venninnene mine vet veldig godt at jeg sliter men jeg tror ikke det klarer å forstå for for de er det en selvfølge at det går så de skjønner ikke det følses messige og ikke minst styret og uvisheten. tror ikke det er mulig for andre en de som har opplevd det å forstå.

Ja har prøvd på natur måten i 3,5 år uten hell.

Ja har brun spotting, har hatt det i hele dag. ikke noe blod bare brunt.. men det er vel et rimelig klart tegn da...

Skrevet

Ja det er vel kanskje et tegn, men jeg lurer på hvorfor vi ikke får blødning, har lest et sted at brun spotting kan komme av crinonen og at det fortsatt kan være håp hvis ikke man blør , Jeg har spottet i 2 dager nå,men kanskje man ikke får blødning som v en vanlig mens...

Skrevet

Aner ikke. men etter hva jeg har forstått så er det ikke positivt. har testet siden fredag og her er det bare en strek og se.

Samme på sg forumet var det en som skrev så trist at jeg har begynnt å spotte. tror ikke håpet er veldig stort desverre:(

Skrevet

Har du lest gravid symtomer på sg forum?

Der er det utrolig mange som var gravide selv etter brun spotting, jeg skal ta blodprøve i morgen tenkte jeg, men vi får vel ikke svar enda siden det er ferie?

Skrevet

Er det? huff ikke gi meg forhåpninger da:)

Tok blodprøven i dag, men har også litt vondt på høyre side, stikking eller noe.

Er bare helt skrå sikker på at jeg ikke er det. har jo testet hver dag siden fredag og er bare negativt der:(

Skrevet

kanskje brun utflod er vanlig "mens" etter ivf eller icsi.....hmmm??? Vet du når du får svar på blodprøven? jeg tar en ny test om jeg fortsatt bare spotter , men venter til rg 14, jeg testet ikkeposetivt før det forrige gang.har også stikk i siden..

Skrevet

Fikk du ikke sånn info lapp om sommeren da du hadde insetting? skal se hva det står på min.

vi har like symtoner virker det som....

Skrevet

jo da jeg fikk det, men jeg testet ikke posetivt før rg 14 forrige ivf da var jeg jo gravid med 2, så det er ikke lett å vite.Så derfor tester jeg igjen hvis jeg ikke beg å blø. Jeg har spurt på sg nå om noen kan forklare den brune spottingen, siden vi begge har det så tenkte jeg at det var litt vanlig??, Jeg har murringer som kommer og går, og brun utflod, må bruke truse innlegg.Har iallefall aldri hatt en sånn mens før..

Skrevet

Helt enig, har aldrig hatt det sånn jeg heller.

hvem rugedag er du på nå da? ikke helt med på rugedag greiene egentlig men er 14 dager siden jeg hadde egg utak.

merkelige greier.

Får håpe på et bra svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...