19maigull Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Har en jente på to måneder som sover fra halv ett om natten til åtte om morgenen uten å få mat, hun begynte med dette etter jeg pumpet meg på morningen for å gi hun om kvelden, har prøvd å vekke hun noen ganger men hun er for trøtt til å spise.. er det flere som har babyer som har sluttet å spise på natten så tidlig?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Kjære du,la ho sove;=) Og sov godt du også!! Min sluttet tidelig med nattmat,men har begynt igjen nå:=S Det går litt opp og ned... Bare la ho sove,ho sier ifra når ho er sulten.
Mammaen til Turid Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 vesla vår er nå 3 mnder og hun sover fra halv 9 på kvelden til ca. 7 på morgenen.. (har ihvertfall begynt å gjør det nå.. =) ) så lenge de små legger godt på seg, trenger man ikke å vekke dem for å gi dem mat.. det fikk jeg beskjed om på sykehuset..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Hei, Vida er 2mnd imorgen (wiii..) og sover titt og ofte fra 21-06 uten mat. Ikke noe å bekymre seg over. Lykke til videre, klem fra oss ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå