Gå til innhold

Aug mnd begynner å nærme seg nå :))

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg termin før 29.aug da. Slutten av mnd.

Men snart er aug mnd her :) Så er ikke lenge igjenn.

Noen av dere har nok termin begynnelsen av aug og er fødeklare allerede. Spennede tid vi har fremover nå :D

Og noen har allerede fått..men fortidlig fødte da..

Fortsetter under...

Jeg har også termin 1. august, så jeg er definitivt fødeklar. Kjenner meg nesten på overtid allerede, og går jeg lenger enn til rundt fredag denne uken gjør jeg det definitivt. Har født hhv 7,5 uker og 15 dager før ul-termin tidligere (6 uker og 10 dager før egen termin). Og hadde en del tegn på at det ville bli prematur fødsel denne gangen også rundt uke 30, så måtte innstille barna på at ting kunne skje og at mor måtte være lenge på sykehuset og slikt. Og da ble jeg jo innstilt på det selv også... Nå er jeg svært takknemlig for at det ikke ble prematur fødsel denne gangen heller, men nå er jeg klar ja.

har selv termin 30 aug..men føler d er leeenge til..ikke d at jeg er så lei egentlig..men d er bare så uvirkelg at jeg skal føde igjen..

har d ikke gått opp for meg ennå at jeg skal ha en til?

litt skremmende synes jeg..håper jeg blir mer klar mentalt når d nermer seg..

Annonse

Skal ha planlagt ks 20.august(egentlig termin 29) og må si at jeg gleder meg til å bli ferdig nå!! Er rimelig lei, med bekkenløsning, sover dårlig om natta og magen som er i veien hele tida!! Har vært veldig glad for at det ikke har vært så varmt frem til nå jeg da, men ser visst ut til å bli en forandring på det fremover hørte jeg på værmeldinga idag............... Blir vel å ligge mest mulig rolig da tenker jeg:)

Jeg har termin 11 august, og er spenn klar! :o) har hatt myyye kynnere, som sagt, og tror jo det er forvarsler... men legen sier jeg ikke går lenger enn til den 11 pga risikoen for stort barn, og pga det blodsukkernivået mitt, ligger på vippen til sv.diabetes... men er jo ganske flink på dia-kost nå syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...