mussefrk Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har så utrolig lyst til å reise til syden sammen med samboeren min og vår datter til høsten, men aner ikke hvor det er lurt å reise med baby! Tenkte på å reise rundt september, og da er snuppa 11mnd. Noen som har en plass og anbefale?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Vi skal til Tenerife og Ving resort Fanabe i slutten av juli, har ikke vært der ennå, men vet det er veldig tilrettelagt for barn i alle aldre. http://www.ving.no/sunwing/sunwingResort.aspx?hotelareaid=15072&categoryid=16&itemid=15072 Har hørt at det skal være bra der. Vår gutt blir 5 mnd når vi er der.
Snupi27 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 vi er nettopp kommet hjem fra korfu med emilie på 11 mnd. hatt en kjempe fin tur!! =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 vi kom hjem i går fra Rhodos, var på sunwing resort Kallithea, veldig fint og tilrettelagt for både barn og baby.. snuppa her var 10mnd når vi reiste..
Barbafin Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Vi dro til Singapore da småen var 6 mnd. Litt langt kanskje, men det gikk veldig greit. Rent, varmt og veldig lett å ha med barn dit. Dessuten et greit utgangspunkt for småturer til andre land i sørøst Asia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå