Gå til innhold

Hva synes dere om Brangelinas tvillingers navn? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Maddox er for meg mer et etternavn enn et fornavn, saa det er litt merkelig for meg - vanskelig aa tenke paa som et fornavn. Men det er forsaavidt et helt greit navn. Chivan synes jeg ikke noe om, ser for meg en Chihuahua valp.

Zahara er greit nok, Marley er mer et kallenavn i mine oyne (kjenner en jente som blir kalt det....) og egentlig mer et guttenavn enn et jentenavn. Saa det er jeg ikke saa begeistret for.

Pax hores ut som en forkortelse for Paxton (som heller ikke er et navn jeg liker...) Tenker bare paa chickenpox naar jeg leser det... Thien er jo det annenhver vietnameser jeg har mot paa heter, og jeg er ikke saerlig begeistret for det heller gitt.

Shiloh er jo et sted som er beskrevet i bibelen, og jeg har generelt ikke en tendens til aa like stednavn til mennesker. Er litt som at jeg skal kalle ungen min Betlehem. Dessuten er det brukt som en referanse til Messias, og derfor ser jeg paa det som et guttenavn. Nouvel, som er ny paa fransk, er jo bare saert for meg. Kunne jeg likesaagodt kalt ungen min Noir liksom, naar man forst er paa aa bruke ord som navn.

Knox har jeg aldri likt - mest fordi jeg kjenner en gaerning som heter det, men ogsaa fordi det hores helt dumt ut. Leon er for love for meg, men det er greit nok.

Vivienne har jeg ALDRI likt. Gaar igjen paa egne og daarlige assosiasjoner, men. Marcheline virker som et dypt onske om en gutt som kunne hete Marshall, men da de ikke fikk det, saa fikk de vel faa en Marcheline da - ganske likt, liksom.

Hehe, mange meninger jeg ikke trodde jeg hadde =D... Visste egentlig ikke at ungene het dette, har bare hort Shiloh Nouvel (husket bare Shiloh - men trodde det var Cruise sin unge...) og Zahara og Maddox. Kan ikke paasta at jeg gjor stort for aa folge med da =p

Åh, var det Knox han skal hete?? Hehe. Da navnene ble sagt på tv trodde jeg hun sa Max, og da tenkte jeg at det var nå merkelig siden de allerede har en sønn som heter Pax! Men Knox og Pax er jo litt mer forskjellige da, og bra var jo det.

Men jeg må nå si at Knox var helt forferdelig stygt! Men Leon er jo kult.

Vivienne Marceline var tøft.

Generelt sett så synes jeg at ungene deres har kule navn som passer på kjendisbarn "over there", som en annen her sa. Jeg liker spesielt Maddox. Men likevel er det ikke navn som jeg selv ville valgt uansett hvor mye amerikaner jeg var. Greit til kjendisbarn som sagt, som skiller seg mer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...