Gå til innhold

Da kan jeg betegne meg som "fødeklar". :)

Anbefalte innlegg

Tenk da, bare 21 dager igjen... husker så godt da det bare var 97 dager og 73 dager igjen, synes tiden går veldig fort...:)

Selv om jeg kan kalle meg fødeklar, synes jeg lillegull kan være der inne en stund til... har en følelse av at h*n kommer etter termin,rundt 8-9 aug, jeg har mens termin 28 juli og UL termin 4 aug. Gleeeder meg kjempe mye til å få se lille nurket mitt, og ikke minst få se om det er ei jente eller en gutt. :)

Ha en fin dag alle sammen! :)

Fortsetter under...

Hei, har også termin den 10! Har fram til idag følt at det går fint å gå til termin, men nå sa det brått stopp. Er sliiiiiiiten, trøtt, hoven i bena og hormonell til tusen. Synes synd på resten av familien de siste 26 dagene...

Symfysemålet er godt over "normalen", så hun må gjerne komme før hun blir altfor stor...

Ha haha ha uff jeg føler med deg, og familien din!!

I dag freste jeg rundt hjemme og ble super muggen over at jeg ikke fant noe å ha på meg...!! Det er så skiftende vær også, så må liksom planlegge antrekk som kan tas av lag for lag. Stakars mannen prøvde seg med at jeg glødet og så godt ut, ble møtt av *snerr fres klor* omtrent... Hahaha uff a meg, har heldivis vett på å beklage oppførselen min etterpå.

Lykke til!! Krysser fingrene for at bebisene kommer i løpet av denne uken!! :)

Hei, ja da går visst jeg under betegnelsen " fødeklar " også, har termin 6 august. Rart å tenke på at det bare er 3 uker igjen, tida har gått så kjempefort!

Formen er bra og har masse energi, vasker vinduer om dagen og ordner hjemme, så er alt klart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...