Gå til innhold

Yes Yes Yes:-))) Ikke noe problem:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hoppende glad i dag. Snakket nettopp med fastlegen min og hun skulle selvfølgelig skrive ut en resept til meg med en gang:-))) Dette var jo ikke noe å bekymre seg for:-))) Da er jeg igang igjen 22 juli og gleder meg vilt og hemningsløst:-)))

Tusen takk alle skjønne jenter for masse god støtte i løpet av helgen. Veldig glad jeg har dere:-)))

lillebie har du fått time i dag? Jeg håper det ordner seg for deg også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det ordnet seg.

Skrevet

Så flott !!!! Det var det jeg trodde at fastlegen kunne skrive ut resept på Synarela. Skjønt sikker var jeg jo ikke... da er det nok verre med de medisinene som ikke er registrerte og som jeg tror legene på klinikkene må ha en slags dispensasjon for. Hadde litt av et styr på apoteket da jeg skulle ha ut mine medisiner og legen min ikke var registrert for å skrive ut denne medisinen... men det ordnet seg det også.

Jeg har nå lært meg etter noen tabber å ha orden på medisiner og resepter og ha alt klart i god tid... så det var jo godt du oppdaget dette så god tid i forveien.

LYKKE TIL !!!!!

Skrevet

Takk takk:-)))

Jeg har fått tips fra ei venninne om å ha alt klart god tid i forveien. Da får en jo god tid til å ordne opp dersom det skulle være noe galt. Men er irriterende når en opplever sånn som deg. De burde jo vite hva de kan skrive ut og ikke mener nå jeg. En blir jo plutselig redd alt skal gå i vasken. Er når en holder på med sånn som dette en finner ut at tid er gull verd:-)))

Skrevet

å så bra pysekatten, jeg visste det ville ordne seg for deg :-D

ah jeg er så irritert i dag, har vært på ul hos dr Blakstad, som jeg desverre må si er en liten %%%&

jeg kommer og sier at jeg har store smerter, og at natten består av å våkne at jeg har så vondtr at jeg ikke klarer å snu meg.

så stikker hun ul staven sin inn hardt og vrir brått rundt opp og ned, jeg roper auauauauuuuu for det gjør så vondt, og får til svar:

nei, det er ikke noe galt med deg. kan ikke fatte hvorfor du har vondt, det er IKKE noe galt med deg lenger.

jeg blir litt lettet over at eggstokka er snart normale igjen, men samtdig bekymret over smertene i høyre side av magen.

jeg spør igjen om hva det kan være, og hun avbryter meg med å si i en veldig frekk og nedtalende tone;

"jeg sa jo nettop det ikke er noe galt med deg, ser ikke at du ser noe syk ut jeg "

ble helt sjokkert jeg...så jeg tenkte å kontakte fastlegen for en sjekk om det ikke gir seg innen noen dager... har hørt mye rart om gynekolgen min, men trodde ikke helt at det var sant, men i dag fikk jeg jammen oppleve den andre siden av personligheten hennes.

Skrevet

Uff lillebie, dette høres ikke bra ut. Jeg blir helt sjokkert over at det går an å behandle pasienter sånn. Skjønner veldig godt at du er irritert. Akkurat som om ikke du har hatt nok påkjenninger i denne prosessen. Hadde nesten vurdert å bytte gynekolog jeg.

Er jo veldig bra at eggstokkene nesten var normale igjen, men litt rart med disse magesmertene dine. Ta en tur til legen hvis ikke det gir seg i løpet av uka. En blir jo redd noe kan være galt. Men, husk at underlivet ditt har fått hard medfart. Du kan jo høre med de andre her inne om noen har opplevd liknende.

Jeg håper du snart føler deg bedre sånn at du kan komme igang igjen. Du må ha god bedring:-)))

Klem:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...