emlyn Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jentene mine hadde rs-viruset i påska, og i ettertid har hun ene hatt hoste. Var hos legen med henne i forrige uke, og hun sa at det er ganske vanlig etter rs-viruset, og at de kan ha det i 4-5 år! Er det noe annet jeg bør vite om dette? Hun var turnuskandidat og visste bare det hun fikk vite av kolleagen i naborommet. der og da kom jeg ikke på så mye å spørre om, men i ettertid lurer jeg jo litt da. skal se på nettet nå, men tenkte å høste erfaringer her inne også hvis noen har noen! Jeg synes jo det virker litt voldsomt med hoste i fem år... Hun plages ikke tror jeg, men det må jo unektelig være irriterende. Vi røyker ikke og har ikke allergi eller astma i familien... om det har noe å si. Takk...
Erisa* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Var jentene dine innlagt på sykehus i forbindelse med infeksjonen? I så fall, kanskje dere kan ringe på sykehuset og spør legene der? Jeg vet dessverre ikke noe om det.
dolly29 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 hei kan beklageligvis ikke komme med noen tips. Kan ingenting om det. Men det jeg lurte på, hvordan merket du at barnet var sykt? Har lest litt, og det er veldig forskjellig lesestoff kan du si....
Stratos med 3 barn Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Vi fikk asmamedisiner og det hjelper. Ble akkurat som de etter rs virus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå