Gå til innhold

emmaljunga citycross. erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble litt nsygjerrige på den gitt.. noen som vet hvordan den er i lysløype og i byen. må ha sånn bag til også.. er det best med soft eller hardbag. har aldri skjønt meg på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vognen, fikk den da min gutt var 6mnd så har bare hatt sportsdelen. Ville kjøpt hardbag til hvis jeg skulle hatt til nyfødt, pga behov for å løfte bagen med inn og den kalesjen som skjermer for sol når man løfter ut bagen:) Hvertfall greit hvis du får vår/sommerbaby;)

Er svært fornøyd med vognen:) Den er lett og fin, kommer frem over alt. Har trillet mye tur, 1-3 timer hver dag i halvannet år nå. Har prøvd den på all slags underlag, asfalt, kjøpesenter, skogsvei, steinveg etc, og fungerer overalt:) Den er lett å svinge, og i byen kan jeg trille med en hånd og en latte i andre hånda, hehe. Er det ujevnt underlag trenger jeg ikke tviholde på vogna for å styre den rett frem som man må med en vogn med svingbare hjul.

Hadde egentlig lyst på cerox pga vendbart styre, men syns den virket mer klumpet da jeg prøvde de i butikken. CC'en er lettere og finere:) Da gutten min var mindre og lettere;) løftet jeg av sportsdelen med han i og snudde på understellet. Har egentlig ikke vært så mye behov for det, min ville tidlig se andre veien når vi var ute og trillet.

Lykke til med valget ditt!

Skrevet

tusen takk for et utrolig bra og utfyllende svar :D akkurat det svaret jeg ville ha hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...