Gå til innhold

Har hodet til deres baby festet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, var ikke festet på forrige kontroll!!

men må jo nødvendigvis ikke festes heller(hvertfall ikke om man har barn fra før så vidt jeg vet)

Skrevet

hodet til min baby har ikke festet seg,det e visst vanlig på flergangsfødende at det ikke fester seg før det er på tide å komme ut..

Skrevet

her var det heller ikke festet forrige uke, var da i uke 36, nå i 37. Er førstegangs... de sier det er vanlig for førstegangs at det fester seg, har jeg noe å bekymre meg over?

Skrevet

mitt var knapt festet som JM sa og noterte.

var på kontroll på fredag og da var jeg 33+2

Så det er vel snart helt festet da vil jeg tru :)

Skrevet

Jeg var på kontroll tidligere i dag,og da var visst hodet festet. Jeg er 35,4 og har 3 barn fra før. Ble litt overasket,for jeg hadde ikke regnet med det. Men ble jo selvfølgelig glad.

Skrevet

Jepp =) Veldig deilig å vite at man kan ta det litt mer med ro om vannet skulle gå...Selv om hodet nå sikkert sitter som en "propp" der nede ;)

Er 38 uker på vei nå og håper VIRKELIG det snart skjer noe!!!!!!

Skrevet

Hodet var festet sist jeg var hos jm, 24. juni.

Slimproppen gikk for en uke siden (tirsdag 8. juli).

Har termin 10. august, men håper jo at noe skjer snart nå. Er klar for det!! :)

Skrevet

lille-mann ligger fortsatt med rompa ned..

har vært plaget med nedpress og kynnere de siste dagene. er i uke 36 nå..

tror dere jeg merker det hvis han har snudd seg nå?

byner å bli litt bekymret for sete fødsel. er førstegangs.

Skrevet

Her er hodet festet. Deilig å vite at man kan ta det med ro dersom vanne skulle gå ja.

Skrevet

hodet til jenta vår har festa seg..det er bevegelig..men det vil ikke flytte seg..jeg er 38 uker på vei...termin 04.08..

Skrevet

Er annengangs og hodet har festet seg.Er 36+2 i dag og det har vært festet i 1-2 uker nå.har termin 12 aug,men regner med før det,spennende:)

Skrevet

hei...er 3 gangsfødende termin11.08 og her ble hodet festet i uke 35 synes selv det var tidlig også men men..slimproppen er også godt...gikk 14 dager over tiden med de to første og regner med det nå også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...