Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 noen som har opplevd at psykologer har blanda seg i privatlivet? gjekk hos ei.,og ho var veeeeldig opptatt av sex livet og privatlivet mitt..kem eg va sammen med osv..var bare det ho brydde seg om liksom..følte nesten at eg MÅTTE snakke om det fordi ho var så opptatt av det.. trodde liksom at det var pg av det eg var deprimert..var jo gravid og..var veldig opptatt av barnefaren.,når eg sa noe negativt om han, så tok ho det som veeldig big deal at han brukte meg og han var sånn å sånn..veit ikkje kordan eg skal gji beskjed til ho at eg ikkje vil at ho skal blande seg og være så opptatt av privatlivet mitt og sex livet..ho blir veldig intrisert kver gang eg snakka om det..noen råd? kordan skal eg få ho til å forstå at det ikkje er der problemer ligger..for eg har gjidd beskjed men det hjelper ikkje..er så frustrert..
blond Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hvis hun skal bli kjent med deg og få et realistisk helhetsbilde av det er slike opplysninger relevante. Du kan kanskje snakke lett om de uten å gå i dybden? Hun bør respektere grensene dine, samtidig kan det være vanskelig å komme under overflaten hvis du holder mye igjen. Det er nettopp "privatlivet" psykologer kan hjelpe til med.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 men vist man ikkje trenger hjelp med det?? da ødelegger ho jo ting som man har jobba med skjøl på ein måte..vist ho uttaler seg for masse om det.,for ho sa at ho synest ikkje at eg burde være sammen med barnefaren, og eg hadde bestemt det motsatte..er det eg meiner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå