Gå til innhold

ENDELIG KOM TRILLINGENE VÅRE TIL VERDEN 4 JULI. ER SÅ LYKKELIG

treengler:):):)

Anbefalte innlegg

Ja endlig kom dagen 4 juli var da i uke 35+4( hadde termin 7 aug ) med planlagt ks vi fikk 1 prins og 2 prinsesser (trodde det skulle bli 2 gutter og ei tulle :):):)

De er så herlige og nydelige de pustet selv fra første stund og skrek alle tre ......................................

Jeg kan ikke beskrive den følelsen av lykke og høre de skrike av full hals :):):) De fikk topp score på den testen de tar rett etter fødselen :):):)gutten var 2285 kg og jentene var 2235kg og 2230kg og alle var 41 cm lange .

Legene var så overrasket at de var så gjevne i str de hadde delt godt det var hvis ikke så vanlig ........

Nå ligger de i ei stor seng og får mat gjennom sonde,flaske og bryst de er så flinke er så stolt av de

Lykke til alle sammen og god sommer :):):)

Fortsetter under...

du har bært tungt:) så flink du har vert..ikke ofte en klarer å gå så langt med trillinger:) du er ufattelig heldig:) gratulerer så mye:) tenk det 3 dobbel lykke:) må være litt av en overraskelse at den ene gutten vart jente;) har du funne navn?

Gratuelera med ein prins og to prinsesser!!Får nesten tårer i augene av å tenke på tre søte små!!Eg syns det er stort med twins,og tre må no vere heilt supert!Lykke til med travle og glade dager framover!!Du har jammen vore ei super rugemaskin!!

Annonse

Gratulerer så mye med de skjønne små! Jeg kan nesten ikke fatte at man kan bo et lite menneske i magen, to er absurd...hva er tre da? Et helt mirakel? Gratulerer med TRE mirakler på en gang...som et ekte forundringskinderegg...

Du har vært kjempeflink som har holdt dem i hybelen så lenge, og at ed var så jevne og fine i størrelse er det bare å ta av seg hatten for.

Håper du nyter bragden du har gjort, at du får hvilt masse, og at hverdagen bare blir en anelse mer hektisk for dere enn den er for oss med to...

Klem klem

Hei!

GRATULERER SÅ MASSE MED TRILLINGENE DERES:))))))

Jeg er forlengst ferdig med dette forumet ettersom jeg har tvillinger som er 1år, men jeg må innom innimellom og har fulgt med deg og dine trillinger. Så flink du har vært. Kjempefint at du klarte å holde dem der inne så lenge. Fine i vekt var de også.

Lykke til videre framover alle sammen. Dere har mye fint i vente.

Hei

ja takk for det de er så søte at helt utrolig og se at de har vert i magen min det er helt utrolig og se de perfekte lille små nurka .

De er så søte er så stolt av de :):):)

de skal hete Martin ,Mathilde og Marie de har lagt på seg og er kommet litt over fødselvekta nå de er så flinke

Det fins ikke større ting i verden enn og få barn om det er 1 eller 2,3 ,4 det er stort uansett .

Gled dere alle til de kommer :):):)

Lykke til og rug godt ..............det lønner seg :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...