RosaPinkPanter Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Når Theodor skal bli storebror - hva kan lillesøster eller lillebror hete?? Noen som har forslag?
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Theodor & Ferdinand Theodor & Jonathan Theodor & Gustav Theodor & Bastian Theodor & Mikkel Theodor & Oliver Theodor & Valdemar Theodor & Caroline Theodor & Martine Theodor & Karianne Theodor & Juliane Theodor & Filippa Theodor & Constanse Theodor & Johanne/a Theodor & Nicoline Theodor & Josefine Theodor er et herlig navn
RosaPinkPanter Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Takk for det, og takk for fine forslag
Lady lovely locks Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Tommine Tuva Tirill Thale Tamara Tilla Tinius Torkil Trym Tarjei Tevje Liker at søsken har navn på samme bokstav skjønner du
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Å, Tomine og Tinius er så nydelige navn. Tarjei er også flott :-)
sonne Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Benjamin Emil Fabian Joakim Jesper Leander Mathias Marius Nikolai Oliver Sebastian Tobias Viktor Amalie Andrine Aurora Ellinor Emeline Emine Elida Eline Frida Helene Henriette Iselin Ingelin Julianne Josefine Leonora Malin Martine Malene Miriam Mathilde Nora Olivia Pernille Pia Rikke Sarah Sofie Tiril Tuva
sonne Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 EllinorA mente jeg..men Ellinor passet vel kanskje like bra..
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Det første som slo meg var Sebastian eller Sunniva.
Castho Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Vi har også en Theodor som skal bli storebror. Vi har vært inne på disse: - Sebastian - det var det jeg ville theodor skulle hete når han ble født men så valgte vi pappas forslag - Cornelius - oppkalling etter morfar - Phillip - fordi jeg liker det (sambo er ikke helt enig) - Herman - fordi pappaen liker det (kanskje tilbøyelig) - Victoria - bare fordi vi liker det godt - Emma - etter mormoren - Sara - fordi det er min favoritt - Madeleine fordi det er farens favoritt - Alexandra - etter farmorens ønske Tror vi heller mot Sebastian eller Victoria. Husk å oppdater hva dere velger. Er litt spennende å se hva andre synes passer med Theodor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå