Gå til innhold

Har andre opplevd dette? (Såre bryster) (samme som Skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt antibitokakur (5 dager), soppmiddel og bakteriedrepende salve (resept), men det ene brystet er ca like vondt og sårene har ikke grodd. Det hvite belegget i munnen til babyen har gått bort.

Må jeg slutte å amme? Hun er 7 mnd, så det gjør jo ikke noe sånn sett, men det er liksom amming jeg er vant til nå, så har lyst til å fortsette, MEN....ikke sånn som det er nå. Det er så vondt!

Har hatt såre bryster før, men det har alltid hjulpet etter jeg fikk behandling.

Nå er jeg rett og slett drittlei!

Andre som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det samme selv, bare ikke sopp... Men infisert sår.. Infeksjonen ble borte med antibiotika, men såret var der like fullt.. Enten kan du bite det i deg, å det vil gro, eller du kan bruke skjold for en periode..

For meg hjalp det å bruke AVENT sin brystvorte krem (soothing nipple cream).. Smurte inn midten på ammeinleggene med godt med krem, og såret grodde fortere.. Her hadde de det ikke på apoteket, men fikk til å bestille det inn til meg..

Jeg ønsket virkelig å amme, så jeg beit i meg smertene.. Det hjalp også litt på å amme i andre stillinger.. Sluttet helt å sitte en periode, og ammet bare liggende.. Ble litt tungvint med tanke på å dra på besøk å slikt, men jeg var så innstilt, så det gikk bra..

Det fungerte for meg, så kan jo hende det fungerer for deg.. Lykke til å go bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...