Gå til innhold

Når kom kvalmen? eller "venter" dere fortsatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist gang hadde jeg 5 dager i uke 10 og det var alt.

Merker at jeg blir småkvalm om jeg ikke spiser ofte nok eller venter lenge med å spise.. Men ellers ingen skikkelig kvalme! *krysser fingrene for at den holder seg borte*

Annonse

Jeg er 5+6 i dag og har ikke merket så mye til kvalme enda. Kun litt uggen når jeg skal spise frokost, men ellers ingenting.

Håper nesten på at jeg skal snart bli kvalm bare for at det skal føles mer virkelig at jeg har baby i magen :)

Men det er sikkert ikke noe å trakte etter.

Jeg har hatt det i halvannen uke nå, er 7+1 i dag. Ikke hele tiden, men ganske ofte de siste dagene.. har ingen matlyst, men kvalmen kommer når jeg ikke spiser, så må bare spise allikevel. Håper det går fort over, kvalme er det verste jeg vet..

Jeg har vært småkvalm i en uke nå, og jeg blir skikkelig sliten av det. Vil mye heller bli skikkelig dårlig, spy og så bli bedre. Er i uke 7 nå, og håper at det ikke vil vare så mye lenger. Har ikke hatt antydning til kvalme i mine forrige svangerskap...

heisann:-)

ser du er 7 uker på vei.. det er eg også.. men hvordan har du rekna det ut? jeg prøvde en kalkulator innpå en side her, men fikk nesten sjokk over at jeg var "så langt på vei".. fikk vite i dag at jeg var gravid:-)

kan det stemme??

Annonse

Er nå 7+5, og har vært så sinnsykt kvalm de siste 2 1/2 ukene. Det eneste som hjelper er å spise ofte nok og lite nok... Sukk, kommer til å gå opp hundre kilo om jeg skal fortsette sånn... Men men, har i det minste ikke lyst på noe som helst godteri :) :)

Var kvalm da jeg gikk med frøkna for noen år siden, men ikke i nærheten av hva jeg er nå....

Jeg er 4+6 og kjenner egentlig ikke noe til den lille i magen. Har litt mens-lignende følelse i magen av og til, ingen tante og positive tester. Ellers så kjenner jeg ikkeno. Det er jo greit å ikke være kvalm eller ha andre av de ubehagelige symptomene, men så hadde det jo vært greit å kjenne at jeg faktisk er gravid også ;o)

Jeg er 6 + 1 og kvalmen kom for 1 uke siden, blir bare verre og verre. I starten var det bare på morgenen og hvis jeg ble veldig sulten, nå er det blitt hele dagen! Spyr ikke, men skulle nesten ønske det sånn at jeg blir bedre i formen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...