Samina Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Nærmer seg endelig spraystart til 1.forsøk (spraystart 22.juli - endelig!)MEN har hele tiden trodd at man først går på spray i ca. 2 uker og deretter går over til sprøyter - det ble ikke diskutert når jeg fikk opplegget fra klinikken så nå er jeg veldig i tvil om dette stemmer. Så på noen papirer at man skal ta Synarela i tillegg til Puregon sprøyter så vil gerne være sikker. Ferietid gør det vanskelig å få svar, men dere som har vært gjennom dette noen ganger vet sikkert =) Glad for svar!
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Ja, man skal både spraye og stikke samtidig. Jeg gikk på Suprecur og puregon.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Ja det stemmer. Jeg gikk på Synarela og Puregon. Jeg skal også i gang med spray 22 juli:-) Blir spennende å følge deg. Lykke til:-)))
Samina Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Takk for svar - roer meg med det og venter i spenning på start. Så bra at det er fler som begynner 22.juli - håper det klaffer for oss begge!!! Siden dette er første forsøk er jeg selvsagt veldig, veldig spent på hva som venter - både av bivirkninger og selvsagt resultat! Krysser fingrene for at ting ordner seg. Er det ditt første forsøk også?
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Dette blir vel 3 forsøk egentlig. Hadde to runder med spray og sprøyter i mai/juni men det ble ødelagt pga en cyste. Hadde bare ett uttak 23 juni, men fikk bare ut ett egg som ikke var modent. Har derfor aldri fått noe inn igjen. Derfor er jeg veldig spent på neste runde og om det dukker opp flere cyster som kan ødelegge for meg. Håper ikke det. Håper vi er heldige begge to. Må bare krysse fingre og tær for det. Det er forresten en tråd lenger nede på siden, der finner du enda flere som starter omtrent samtidig som oss. Gleder meg som en unge igjen. Blir spennende å følge deg:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå