081013 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 dere som har fått blødninger, både hver dag, eller som menslignende blødning.hvor lang tid etter at dere startet på cerazette begynte dette?
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Her kom det blødninger 2-3 uker etter jeg startet.. nå har jeg vel gått på de i tre mnd snart og har nesten mensen hele tiden. STAS!
081013 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 trodde kanskje jeg slapp unna siden jeg har tatt de en uke og det fremdeles "ser bra ut" ift mangel på blødning....så da kan jeg bare glede meg og ha noe å se frem til skjønner jeg... merket noen humørsvingninger etter at du startet på dem?
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Samme her, begynte med småblødninger ca to - tre uker etter at jeg begynte med dem. Og humørsvingninger fikk jeg etter bare et døgn. Etter å ha tatt de to - tre første pillene vurderte jeg å slutte. Jeg var jo bare sur og bisk og negativ. Dette rettet seg litt etter de første dagene, men fremdeles er jeg mindre blid enn før... Satser på at det også er noe som skal gå seg til etterhvert.
twoboys & a girl Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 har gått på de i 5 mnd å har ikke hatt noen blødninger av noe slag.
3-prinser Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Samme her "Skrekkblandetfryd75". Forferdelig humørsvingninger. Blødninger kan man alltids hanskes med, med humørsvingningene jeg fikk med disse pillene var ekstreme. Fikk jo så og si raserianfall til tider, og følte jeg ble den bitchen. Tålte ingenting. Det endte med at gubben kastet pillene i søpla en kveld. Nå har jeg fått satt inn hormonspiral istedenfor og alt er MYE bedre. Cerazette var som gift for meg.....................så ALDRI mer Cerazette!!!!!
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 her begynte det etter 1 uke tror jeg , vist jeg husker riktig. men fikk skikkelig bivirkninger av di. kvalm, hodepine og trøtthet.. kvalme og hodepine er vanlige, mens trøtthet er skjelden bivirkning. så blir veeeeldig skeptisk når jeg får bivirkning som er skjelden.. så di gikk rett i søpla. og sliter ennå men kvalme, hodepine og trøtthet... kan sove dagen lang, mn ikje lett når enn må være tilgjengelig for jenta mi på 4 mnd.... og humørsvingninger som ikje ligna grisen... så her er det ingen p-piller aldri mer.... bruker "regnfrakk" ) sist jeg gikk på pp fikk jeg kraftig migrene, derfor aldri mer pp.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Fikk også store humørsvinginger etter en liten stund.. var skikkelig fæl en periode, gikk en del utover stebarna mine og samboer... Merket selv hvor fæl jeg var og vurderte å slutte. Men det har gått over nå heldigivs.. men har fortsatt evig menstrusjon da...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Hm, har bare tatt de i en uke, merker litt humørsvingninger- men ikke like ille som på PP, da var jeg en deppa bitch da.. Men ikke antydning til blødning, selv om det de første dagene kjentes ut som mensen skulle komme..har ikke merka noe til det nå.. Men skal ikke juble for tidlig..
Isla verde Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Jeg begynte å blø 5 dager etter at begynte med ceracette. Etter det blødde jeg en uke annenhver uke i en mnd. Samtidig var jeg tidvis veldig kvalm. Da bestemte jeg meg for å slutte med de. Trengte ikke akkurat prevensjon i den tilstanden.
Renate D Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 fikk noe blødning et par-tre dager etter start, men ikke noe siden.. har gått på di i 6 uker nå ca.. har ingen bivirkninger heller.. ikke hodepine, kvalme eller humørsvigninger jeg ser andre er plaget med.. har gått på di før og, å heller ikke da var d noen bivirkninger.. heldig jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå