Gå til innhold

Har tatt 3 tester i dag! Men vet ikke helt om jeg tror på det...

Anbefalte innlegg

Hei:)

Håper på at jeg kommer inn i mars klubben, men er ikke helt sikker på om jeg er gravid!

Fikk siste mens 19 juni, å skal egentlig ikke ha mens før onsdag, men klarte ikke å vente lenger, måtte teste i dag! Tok 2 tester i dag tidlig, med svak positiv strek, tok en ny i ettermiddag, fikk også svak positiv strek på den! Er det mulig at den viser riktig resultat allerede nå?

Vet ikke helt om jeg stoler på disse testene jeg har brukt, er fra billigetester.no! Noen som har erfaringer med disse testene?

Håper virkelig jeg er gravid, men tørr liksom ikke helt å begynne å glede meg!

Fortsetter under...

Folk sier at en strek er en strek, men man bør vente til rundt ikm fordi det kan skje en spontan abort likevel.. (ikke for å skremme altså)

Jeg testet svaaaaakt positiv med cb 3 dager før ikm og den ble sterkere på billigtesten 2 dager senere. Er 6+4 idag og lykkelig gravid med nummer 2 :)

Lykke til!!!

Takk for svar:)

Håper virkelig at det stemmer! Skal prøve å vente til onsdag med å ta ny test! Blir spennende å se:)

Vi er sååå klar for ny baby, å prinsessa på 4,5 år har kommet med ønske om en liten bror eller søster lenge!

hei!

Jeg slet med samme tvilen, tok 3 tester noen dager før forventet menstruasjon, fikk bare svak strek. Tok ny test i går (Clearblue), da først trodde jeg på det for på den står det klart og tydelig "Gravid". Selv om jeg kjente på meg at det helt klart var noe på gang, så var jeg vanskelig å overbevise. Men det er visst sant:)

Jeg testet negativt et par dager før ventet mens. I dag er jeg en uke over ventet mens, og fortsatt ikke fått den. Tørr nesten ikke ta en test til jeg. Tenk hvis den også er negativ...

Jeg føler at jeg har mange tegn på graviditet. Som feks. kvalme, trøtthet og stikkinger i magen. Og dette er for meg nr. 4, så jeg burde vel kjenne igjen tegnene. Hmmm. Snart på tide med en bekreftelse kanskje. :-)

Annonse

Heihei!!

Jeg har også kjøpt tester på billigetester.no. Disse små testene, og den endre streken er svak. Den blir ikke sterkere. Jeg sendte mail til de og fikk til svar at hvis jeg ikke gikk på noen medisiner som kunne påvirke testen var jeg gravid. Så gratulerer du er gravid!!! :D To strek ER to strek. Jeg fikk til og med venninna mi til å ta en test slik at jeg fikk se et negativt resultat. Tok 4 av disse testene før jeg ble overbevist..

Tok min 4 test i går, å den viste også svakt positivt:)

Så da må jeg jo være gravid da:) Gå jo ikke at jeg får 4 feil positive svar vel?!! Skal stikke på apoteket å kjøpe en test til på lørdag, rekker det ikke før pga jobb, og korte åpningstider på apoteket!

Er i dag 3+4 i følge terminberegning på babyverden.no, er det mulig å kjenne symptomer allerede? Har super ømme pupper, å stikkninger i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...