Gå til innhold

Noen som bor i Grefsen området?

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min flyttet inn i Åsensvingen i januar i år og trives kjempegodt her oppe. Hyggelig hvis det var noen fra terminklubben??

Ellers satser jeg på å få med meg august treffet på Onkel Donald. Jeg har ikke vært med før, men det er jo et veldig positivt tiltak :-)

Forretsen, noen som skal ha sen ferie i år? Vi reiser til Kreta de 2 siste ukene i august. Litt sent, men håper at formen er bra...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138225071-noen-som-bor-i-grefsen-omr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har allerede vært et par treff for folk i Oslo området vet jeg. det var før jeg meldte meg inn her. Men det skal være et treff nå 9. august på onkel donald. Husker ikke helt klokkeslettet nå, men det var på dagen en gang. Det kommer sikkert nærmere info en gang til...

• 2 uker senere...

Annonse

Vet faktisk ikke hvilken helsestasjon jeg hører til jeg.... Sist var jeg på Frysja men hørte til på Ulevåll. Vi bor midt på alle grenser av barnehager, bydeler menigheter og skoler, så jeg er litt forvirret. men jeg har en 4-åring som snart skal på kontroll så jeg må vel finne ut av det snart!

hadde vært fint med Nydalen, det er en fin gåtur : )

Heisann Pruska på Korsvoll!

Beklager sent svar...ferietider :-) Jeg venter mitt første barn. Skal til jordmor på helsestasjonen i Nydalen i midten av september. Ringte for flere uker siden og bestilte time. De sliter visst med sykemeldinger... Jeg er ikke sikker på hvor Stilla ligger.... Er ikke superkjent i bydelen helt ennå... Synd du ikke får med deg august treffet da. Men vi kan jo kanskje få til et lokalt møte senere?

Hvor gamle er de 2 andre barna dine? Sporty å få nr. 3 da :-)

God ferie!

Heisann

Hun andre som bor på Korsvoll, jeg bor på Tåsen, men samme det (c: Hadde vært gøy med et lokaltreff etter hvert ja, spesielt koselig å kjenne noen med jevngamle barn i nærheten i permisjonstiden. Mine barn er 2 og 4, blir 3 og 5 litt før nestemann kommer - så her blir det nok livat når yngstemann begynner å krabbe rundt. (c:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...