Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har hele tiden vært overbevist om hvem det er som er faren til barnet mitt. Vi var ikke sammen på den tiden, men vi datet og jeg hadde skikkelig uansvarlig, prevansjonsløs sex med han... Han kom inni meg 2 ganger den uken jeg mente jeg ble gravid; men grunnen til at det var greit for meg at han gjorde det var fordi jeg 'visste' at jeg skulle ha mensen om rundt 3 dager - ifølge min vanlige syklus, dere skjønner tegninga. Mensen kom jo ikke.... og 2 uker etter dette tok jeg en test som selvfølgelig ble positiv. Uken etter var jeg til undersøkelse på Ullevål med UL, fordi jeg vurderte abort. Der kunne de ikke se noenting, og mente jeg var under 5 uker på vei; dvs. helt etter mine beregninger. Så kom jeg på at jeg hadde faktisk hatt sex en gang med han som hadde vært min 'booty call' det siste halvannet året (etter det ble slutt med forloveden), akkurat den uken jeg, ifølge mine egne beregninger, skulle hatt EL (altså rundt 10 dager før den andre mannen). Han kom ikke inni meg fordi jeg mente det ikke var trygt. Jeg har hele tiden tenkt at det må være mann nr 2; dvs han jeg sist hadde sex med, og som kom inni meg 2 ganger, som må være faren. Men så har jeg hørt at embryoer kan 'gjemme seg' i begynnelsen av et svangerskap og ikke bli sett på ultralyd før i uke 7 - selvom det er sjeldent. Så nå lurer jeg på om det kan være mann nr.1 som er faren....' Det hører jo med til historien at mann nr.2 er en uansvarlig drittsekk som skjelte meg ut etter noter, sa jeg hadde blitt gravid med vilje for å ødelegge livet hans (en klassiker...) og ikke har latt høre fra seg siden uke 5. Mens mann nr.1 plutselig har vist seg fra sin følsomme side, tar meg (og magen med ut på kafe og middag, og håper at det er hans baby fordi han så gjerne vil bli pappa. Jeg vet jo at jeg pent må vente til fødselen for å finne ut av dette, men hva tror dere? Er jeg bare blitt sjarmert av en babysyk mann til å tro (og håpe.....) at han kan være faren? Eller er det en reell sjanse for det?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138224559-helt-overbevist-men-ikke-n%C3%A5-lenger/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Del Skrevet 14. juli 2008 litt vanskelig å si men om du egentlig skulle ha mens om noen få dager og du har en normal/regelmessig syklus. så ligger kansje oddsen på nr 2 selv om han ikke kom inni deg. men, man vet jo aldri. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138224559-helt-overbevist-men-ikke-n%C3%A5-lenger/#findComment-138231606
Miss Misantrop Skrevet 8. august 2008 #3 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tror egentlig ingen ting men vil bare skrive at jeg HÅPER så inderlig på dine vegne at det er han snille.... Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138224559-helt-overbevist-men-ikke-n%C3%A5-lenger/#findComment-138402744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå