nettigull og Lenora lille.. Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Nå når jeg skulle skifte bleie på lillemora så så jeg litt blod i avføinga. burde jeg dra til legevakta med hun. er litt redd her jeg sitter om det er alvorlig.. håper noen har noe å fortell meg om dette..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hei:o) Så lenge det er friskt rødt blod så ville jeg ha avventa det og sett det ann etter minst ei bleie til! Så lenge blodet er friskt i fargen kommer det fra den nederste delen av tarmen, og det er mest sansynligvis ei rift som han forårsaket det. Hadde blodet vært svartere i fargen så kommer det fra magesekken eller tynntarmen, og da er det behov for en skjekk hos lege. Men som sagt, så lenge blodet er friskt i fargen, og det ikke er snakk om store mengder så ville jeg ha avventa det! (Blør det forresten nå, når hun ikke trykker?)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 nå sover hun,så jeg finner vell ikke det ut før i morgen. joda blodet var klar i fargen,og det var veldig lite. men det ser ikke ut til å plage henne.
Mammapudding Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Da er det sikkert bare en rift:) Leah hadde et par sånne bleier da hun var mindre, vi dro til legen som kunne fortelle at det bare var en rift og som sa det hun over her sier, at hvis det hadde vært svart i fargen så hadde det vært større behov for en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå