kulemagen Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Noen tips til sko/støvler/vintersko når lillegutt skal i barnehagen? Lure tips og erfaringer...?
TeBax Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 har det samme probleme som deg, kulemagen. om en mnd begynner dattera mi i barnehagen, da tenkte jeg hun skulle få cherroxer som som høstsko. de tåler jo vann og det er for inni dem slik at de er litt varme når det begynner å bli kaldt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 kjøp viking sine cherrox de tåler mer minus grader enn vanlige. og et par grovere joggesko. med høy rist.
kulemagen Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 Takker. Ja tenkte jeg skulle finne et par litt "grove" utesko med høy vrist og et par gummistøvler - men cherrox er kanskje bedre? Men litt varmt i august vel...? Og tøfler må han vel også ha.
ambujenta Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 hei ville hatt både støvler og gode sko som støtter ankelen. Støvler kan liksom ikke erstattes når det virkelig er bruk for det. Håper du finner en fin løsning
alvamamma Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Ville kjøpt akkurat det du har tenkt. Altfor varm for cherrox i august. Kjøp det seinere på høsten og jeg råder deg til å kjøpe Viking Thermo. De koster litt mer, men er utrolig mye lettere på foten. Det har mye å si når de er så små synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå