v0nnen ~ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 jeg har ei jente på 4 1/2 mnd nå. begynnte me grøt når hun var 4 mnd. fekk litt hard mage av det, å nå lurer jeg på hvor mye sviskemos jeg kan gi henne? hun likte det veldig god:)
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Lurer egentlig på det samme, men tror man bare må prøve seg frem. Gi noen skjeer og se om det har noe effekt, evnt øke neste dag. Min også liker det veldig godt, tror ikke det gjør noe om de får det som litt kos. Gutten min er også 4,5 mnd og idag ga jeg ham kanskje 5-6 skjeer, men ikke fordi han var hard i magen, kun som litt dessert.
v0nnen ~ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Okei:) eg har gidd ca 10 skjeer! men er fordi hun har hard mage da. men eg ga litt tidligere i dag og. men tror ikke det skal skade. Har du begynnt med grøt?
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Tror ikke det gjør noe at du ga 10 skjeer.. Er jo veldig bra mot hard mage. Jeg ga sviskesaft når gutten hadde hard mage iforigårs, det og malt gjorde susen. Ja har begynt med grøt, ikke så mye ennå, men har fått litt hver kveld i to uker ca. Han elsker det, men har begynt å tulle endel på nettene, så idag ga jeg ikke grøt for å se om det hjelper noe. Skal heller gi grøt på dagen.
v0nnen ~ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2008 Håper ikke det:) Okei, får håpe det ordner seg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå