Gå til innhold

hvor mye sover deres 13mndr på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun sover bare en halvtime,max en time i strekk på dagen,hvis ikke vi sover sammen med henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den tiden sov min snuppa 3 timer ca i strekk på dagen.... Nå sover hun 2-3 timer

Skrevet

Min er 12 mnd.

Hun sover én lur om dagen på alt mellom 40 min. og 2 timer.

Skrevet

Heisann hope! Det var lenge siden det =)

Her er hun 14 mnd. og sover 30-60 min på dagtid, kunne godt vært mer ja =)

Skrevet

hei du:-)

jaggu var d lenge siden nå ja!

Oi.store forskjeller her ja.

En dag her,så sove hun 3 imer på dagen og da sov hun 12 timer på natten.men sover hun mindre nn d,så våkner hun senest kl 6,etter bare ti timer søvn.

Men hun nekter å sove så lenge alene.Da sover hun bare en halvtime,så våkner hun.har prøvd å tvinge henne til å sove alene,ved å la henne gråte litt.men da blir hun abre overtrøtt og da blir d værtfall bare tull.hmm...skla tro om det blir bedre når hun begynner i barnehagen?

Skrevet

Han sover mellom 1 og 2 timer.

Skrevet

snuppa mi på 13mnd sover også 1-2 timer om dagen. har gått bort fra to sovinger så hun skal sovne til kvelden men skulle gjerne ønske at hun sov litt lenger den ene luren. men det endrer seg kanskje i barnehagen... får håpe det, ellers kommer hun til å være stup trøtt når hun kommer hjem fra barnehagen

Skrevet

Han sover alt fra 1.5 - 4 timer! :)

Skrevet

Ca 1-2 timer (hender han sover under 1 time også - ikke bra... :) )

Skrevet

Min er 13 mnd i dag, han sover alt fra 30 min - 2 timer en gang til dagen.

Skrevet

Lillemor på 13 mnd sover 2 timer første dupp og 1-1 1/2 time annen dupp.

Om natten sover hun fra 19 til 07-09

Skrevet

1-2t fordelt på to hviler. For det meste 10t om natten, men noen ganger mer, opptil 11,5t.

Er visst langt fra alene med barn som sover lite! Som oftest sover han 11,5-12t til sammen per døgn.

Akkurat nå har han glimtet til og sov 11,5t i natt!! Og nå har han sovet 1t igjen og sover enda!! Skjønner ingenting... :)

Skrevet

Ca 1,5-2 time i strekk midt på dagen. Enten i sengen eller i vognen.

Skrevet

Vår er 14 mnd, og sover 45 min- en time på dagen nå. En gang. Så legger hun seg rundt halv årre og sover ca 12 timer. Kunne gjerne sovet mer på dagen nå i ferien iallefall, men de begynner jo å bli store :-)

Skrevet

2 timer på dagen, fordelt på to lurer. Håper det går greit å tilvenne til én lang lur i stedet når hun begynner i barnehagen.. Sover 12 timer i strekk om natten, så totalt blir det 14 timer i døgnet.

Skrevet

Min 12 mnd'rs sover 4-5 timer om dagen. Fordelt på 3 lurer ca.

12 timer om natten.

Blir spennende med barnehagesoving, men de er jo fantastiske på synkron-soving der.

Skrevet

he he he, veit nesten ikke om jeg skal grine eller le... Men skjønner i alle fall hvordan en del mammaer får gjort mye i huset når ungene sover flere timer på dagen! Knuppen min sover til sammen 1,5 time fordelt på 2 lurer. Og det er mye! he he - var en lang periode da han sov 2x 30 min. Rekker jo nesten ikke å trille hjem igjen før han våkner!)

Skrevet

ca 1 time, som regel delt i to.

Skrevet

Her søv lillemor 2 duppa enda hu,en time fra kl 10-11 og 2 tima fra kl 14-16..Pluss hu legg sæ klokka 20 om kvelden,og søv hele natta:) Ska ikke klag!

Skrevet

Sover en dupp på 1- 1,5 timer. Sover hele natten, 19.30-6.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...