2.gangs Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Gutten vår på 5 måneder tisser så mye på natten at han må skiftes på hvertfall en gang for at det ikke skal lekke. Har prøvd Pampers Active, Libero str 4 og First Price. Alle sammen blir så fulle før kl tre på natta at de må skiftes. Han er oppe og spiser da, men er jo dumt å vekke han ordentlig pga bleiene.. Han veier ca 7,5 kg. Har noen forslag til gode bleier som holder tett?
2.gangs Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg visste ikke at det fantes egne nattbleier engang. Har ikke sett det på butikken. Men da skal jeg prøve å finne:)
Yo&La+spire Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Eneste som funker optimalt her er bambus formsydde med ullbukse;)
Mari80 Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 De har et ekstra lag som gjør at de ikke lekker så lett. Fungerer bra her i hvertfall, men nå er jenta mi bare 3 mnd og veier litt over 5 kg så vet jo ikke hvordan det blir for deg.
golddust Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 jeg har brukt å ha på småen en bleie som er 1 størrelse større en den han til vanlig bruker.. fungerer helt supert
2.gangs Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2008 Han veier ca 7,5 kg, og bruker Libero sine 7-14 kg bleier... Jeg trodde igrunn det skulle holde, men nei:)
golddust Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 hehe, det gjør småen også men jeg har stappet på ham en enda større, så ser jo litt voldsomt ut da, men funker som bare det, og så slipper han å vokne av at jeg skifter bleie
Krokka og prinsessa Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Vi bruker alltid nattbleier som er ett nummer større enn de som passer fint på henne på dagen. Her funker pampers active fit nr. 4 best på dagen. Dvs nattbleie er pampers active fit nr 5. Etter at vi begynte med dette har vi aldri hatt lekkasje! )
Jubelbrus* Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 Gutten vår er 5 måneder, og her i huset bruker vi Pampers Active 7-14 kilo om dagen, og Pampers sine nattbleier 7-14 kilo om natten. Vi hadde samme problemet som dere, helt til jeg oppdaget disse bleiene nylig i butikken. Pakken er lysegrønn. Supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå