Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å begynne sportsvogna???? Min er 4,5 mnd... er ikke så lenge før bagen er for liten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til førstemann så begynte vi med sportsvogn da han var noe slikt ja.. Han ville gjerne se litt rundt når vi var ute på tur så det var like greit for oss (vi hadde arvet en gammel bagvogn, så byttet vogn for å få sportsdel) for da ble vogna lettere og bedre å trille i tillegg.. Så vi bare bygde han opp med pledd og puter så han satt støtt oppi den! =)

Er bare å bytte det, du kjenner jo ditt barn best og vet hva som kjennes greit ut! Er jo topp å kunne sitte litt oppstøttet å se ut i verden!

Skrevet

vi bytta ut dypvogna med en sportsvogn da mini var mellom 3-4 mnd. tror vi begynte i mars/april. han ville rett og slett ikke ligge i vogna og ikke se noe som helst!

gjør som hun over, bygg opp rundt babyen, så h*n sitter stødig. er jo mye mer moro å se hva som skjer utafor vogna=)

Skrevet

Då har du sikkert kjempestor baby eller bitteliten vogn :o) Merkeleg at bagen skal bli for liten før babyen er 6 mnd.

Førstemann "flytta" over i sportsvogn då han var mellom 4 og 5 mnd gamal, eg var veldig utålmodig og hadde lyst til å bytte :o) Kjekt med ny og "fresh" vogn om våren. Men han låg flatt til han var noko eldre. Dei bør ligge mest mulig flatt heilt til dei klarer å sette seg opp sjølv, vanlegvis ein gong mellom 6 og 10 mnd...

Andremann ligg i bagvogna framleis, 8 mnd, og eg håpar vi kan bruke den ut sommaren. Ho ligg så godt og beskytta der nedi, og brukar vogna stort sett til å sove. Viss ho vil sjå seg rundt, tar eg ho i bæresjalet. Ho kan ikkje sette seg opp sjølv enno, så eg ventar i spenning. Men vi kunne ikkje brukt bagvogna så lenge viss ikkje vi hadde hatt ganske stor vogn som er ca 80cm lang i bagen (jenta er 73cm no) :o)

Skrevet

Vi har akkurat byttet til sportsdelen på vår Emmaljunga City Cross. Bagen har liggelengde på 74 cm og Jonas er ca 70 og følte det ble for kort- må jo kunne sprelle litt og. Han er 5 måneder til torsdag.

Skrevet

Jeg bytta over når jenta mi var 9 mnd hehe. Ville ha baby lengst mulig... Og bagen er stor (emmaljunga edge duo) Og den kunne hun sitte i også. Men til slutt ble hun så vill i vogna, at jeg måtte bare bytte over og få seller hehe

Skrevet

Vi byttet rundt 3,5 mnd. Kombinasjonen stor gutt og liten bag gjorde det nødvendig. I tillegg var han alt for nysgjerrig til å bare ligge nedi bagen. Han ligger flatt nok der og ser i tillegg mer. Nå er han såpass stor at han kan sitte oppe litt og det er stor suksess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...