Gå til innhold

Noen her som har brukt/bruker Nestargel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

så da kan jeg gjøre som jeg pleier å gjøre. med å koke opp vann i vannkokeren, hele det over i flaskene (210ml) og ha i nestargel og riste godt. og sette det i kjøleskapet. altså blande opp flasker for 1 døgn. varma det i mikroen å ha i mme pulver??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! =) Har flaskene stående på kjøkkenbenken vi da, men det blir jo hipp som happ...

Skrevet

super :o) da skal jeg kjøpe en boks i morgen å prøve :o)

Skrevet

Lykke til! =)

Å gi gjerne tilbakemelding om hvordan det gikk/går... =)

Skrevet

Jeg pleier å ha varmt vann i termos for å blande med kaldt vann for å få riktig temperatur. Kan jeg ha nestargel i termosen tror du? og at det da blander seg bra med det kalde vannet?

Skrevet

Det vet jeg ikke...men tror det er best å ha det i varmt vann. Det kommer jo til å bli veldig tjukt i termosen da, å da du da skal tømme oppi kaldt vann igjen så vet jeg ikke hvordan det blir...

Men det er jo bare å prøve en termos å se det da...

Skrevet

Jeg prøvde i natt, har nemlig med meg termos med varmt vann og flaske med kaldt vann opp på soverommet så jeg slipper å stå opp. Tok bare bittelitt nestargel i termosen så den ble litt tjukkere. Gikk fint. Men tenkte at jeg egentlig ikke trenger det på natta, for sjelden han gulper da.. værre på dagtid, så får gi han det på dagen:-)

Skrevet

Skal dette brukes flere ganger om dagen?jeg ammer jo men hvis det skal blandes i flaske så holder det kanskje ikke å gi bare en flaske om dagen?det kan blandes i mm?eller er det bare om man gir mme?

Har et barn som gulper veldig her..:(

Skrevet

di måtte bestille nestargel på apoteket her jeg bor... så får det imorgen, blir spennende å prøve... emilie gulper ikje sååå veldig mye, men har lyst å prøve å få vekk alt.. :o)

Skrevet

Hmm.. vil nok tro man må gi det i hvert måltid, så det funker nok kun på flaske. Har egentlig bare hørt om flaskebarn som får sånn.

Skrevet

Tror nok det må brukes i hver flaske ja... Nå drikker jo poden her bare 3 flasker i døgnet, men han får i alle. Merker hvis han drikker mye vann iløpet av dagen, for da kan han ofte gulpe litt. Blander ikke Nestargel i vannet han drikker iløpet av dagen, men vet om noen som gjør det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...