Sol + spire Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har så lyst til å kalle opp bestemoren min som heter Ellinor hvis det blir jente. Jeg synes det er fint. Hva synes dere? Og er det noen med ideer om et mellom navn som går fint til? Det skal ikke brukes, men kun ha det som mellom navn. Har ei jente til, som har mellomnavn også. Takker!!=)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Ellinor synes jeg er nydelig!! :-) Kjenner 2 godt voksne damer som heter det, og det er flotte mennesker. Så jeg assosierer det navnet med snillhet og trygghet. Ellinor Marie Ellinor Synnøve Ellinor Helen(e) Lykke til :-)
Piken på landet Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Å, Ellinor er nydelig! Jeg ville kalle minstejenta vår det, men mannen streika. Men syns absolutt det står best alene. Er altfor langt for dobbeltnavn, selv om det kun er på papiret :-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Ellinor er et sterkt/mektig navn syns jeg. Som står best alene. Jeg hadde en gang en mentor som het Ellinor. Sterke kloke mennesker!
--{--{-@solstråle Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Jeg synes Ellinor er et kjempefint navn:) Også er det et navn som ikke "alle" har
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Ellinor er et nydelig navn!!! Hadde en jente i barnehagen en gang som het Ellenore! Ah, så nydelig snuppe!!!
ZZzZzzZ Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 May Ellinor? Eneste jeg synes som passer foran Ellinor... Men synes Ellinor er finest alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå