Gå til innhold

Noen som har Sims 2? Hehe:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med vesla på 8 uker nå mens storegutten og pappa'n er på ferie, så nå har jeg gooood tid når tuppa sover! Derfor fikk jeg så lyst til å spille Sims 2 nå, men gidder ikke jobbe for å få penger nok til et stort, fint hus, hehe. Noen som vet hvordan man får jukset seg til mere penger her??

På Sims 1 husker jeg det var en kode: rosebud, som gjorde at man fikk masse penger, men husker ikke hvordan man fikk skrevet koden eller hva man skrev etter koden.

Please hjelp noen! Hehe

Skrevet

Lenge siden jeg har spilt det spillet nå (mest pga pcen min har tatt kveld;) , men mener du skal trykke ctrl shift c for å få opp den ruta som du skriver kodene i :)

Skrevet

Husker ikke helt hvordan en får opp den linja der en skriver, men koden er motherload ihvertfall. Prøv å google sims+cheats eller noe sånt.

Skrevet

Fekk det spillet på den tida jeg fikk eldste...og har naturligvis ikke fått spilt det så mye siden, hehe! Men var det ikke noe ala: !;!;!;!;!;!;! man måtte gjenta etter motherload?! Du får prøve deg fram. Likte bare å bygge hus jeg, så det der husker jeg jeg fant ut fort, hehe! Også dreiv jeg å fant flere ting og møbler og stasj på internett... *savner litt ja*

Skrevet

Det er motherload eller motherlode .. prøv deg frem ;-)

Skrevet

Det er motherlode som er pengekoden for å få 50tusen simmeloner.

Andre kjekke koder :

* forcetiwins = Tvillinger

* move objects on/of=man kan flytte på absolutt ALT.

* boolprop carsCompact [true/false]

True = bilene i nabolaget blir mer detaljerte

* boolProp carsOnRight [true/false]

True = bilene kjører på høyre side av veien. False = bilene kjører på venstre side av veien.

* WARIGANOSASH = 100 000 Simoleoner

* 2love = Gjør simmer forelsket

* unlockcareerrewards = åpner alle karrierepremiene

Ekstra klær:

1. Vær i nabolaget

2. Ta opp juksekoden (Ctrl + Shift + C)

3. Skriv: boolProp testingCheatsEnabled true

4. Gå på "lag familie"

5. Skriv etternavnet på simsfamilien din

6. Trykk på "lag en ny sims", når timeglasset kommer opp hold inne space (knappen du bruker når du skal skrive mellomrom), når timeglasset forsvinner, slutt og holde inne space

7. Skriv bokstaven "N" der navnet til simmen din skal stå, når du har gjort dette kommer det opp en slags snakkeboble der det står mye rart i. Ta vekk N'en du har skrevet, så skriver du det ordentlige navnet du vil ha på simmen din.

8. Nå har du masse nye klær, hår og hatter + du kan ha grønt og grå farge på huden til simmen din :-)

NB: Navnet til simmen din kan ikke begynne på bokstaven "M", da går klærne, håret og det andre vekk, barn og småbarn kan ikke bruke de nye klærne, hårene, og

hattene, men de kan bruke skinnfargene :-)

Skrevet

MOTHERLODE =50000 simoleoner

Kaching = 1000 simoleoner.

Er stor sims entusiast jeg, Selv om jeg fort blir lei samme spillet. hehe

I 2009 kommer Sims 3 og jeg gleder meg som en unge! hehe

Spiller mye på nattevakt :)

Skrevet

Jeg er en smule hekta.. hehe

å har litt lyst på IKEA Stæsj, men liksom, nææh jeg tror jeg sparer penga :D HAHA

Skrevet

Ehm..ikke holdt på med Sims så lenge jeg da... Så jeg lurte litt på hva jeg skal trykke etter koden..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...