Juli 08 + April 11 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 For 1 år siden fikk min veninne en jente som heter Tuva. Jeg har Thea som favoritt til min jente som kommer snart. Syns dere at dette blir for likt? Tror dere hun reagerer på det i visse tilfelle vi kaller hun for det?
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hvis hun reagerer på det, syns jeg det er frekt. Vært noe annet om det hadde vært Line og Lina...! Men om du kaller datra di Thea, og hun har ei som heter Tuva.. Det skal jo ikek gjøre noe. Jeg hadde iallefall ikke reagert. Svigermor heter foresten det samme som sitt søskenbarn, så hvis venninna di reagerer på at dere har ett navn der begge begynner med T og har fire bokstaver???
mamma til Isak Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Det synes jeg absolutt ikke var for likt!
huldra87 Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Nei det synes jeg ikke var for likt nei! Ville vært rart hvis venninna di skulle reagere på det..
sonne Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Nei det synes jeg så absolutt ikke. Det er jo to helt forskjellige navn. Hun kan da ikke reagere på det..
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Signerer de over. Ikke likt AT ALL. To vidt forskjellige navn. Men personlig ville jeg holdt meg langt unna Thea - Norges mest brukte jentenavn i 2007..
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Nei, det syntes jeg ikke, og Thea er kjempe fint:)
Lady lovely locks Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ville ikke reagert på det. Men er dere gode venniner så kan du vel nevne det for henne. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Synes ikke det er alt for likt heller.
Vannmann35 Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Thea og Tuva er helt forskjellig, vet om to søstre som heter det, så reagerer venninnen din på det er hun ikk riktig frisk ;-) Men ellers er jo Thea en navnetopp da, og et kjedelig navn synes jeg da. Ville heller valgt Dorthea :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå