nettigull og Lenora lille.. Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 er det gode vogner å trille og komfort for barnet? er disse vognene best til bruk på reiser? vil høre masse om de fra dere som eier /har eid en slik, både positivt og negativt info.
It's all about me Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har en MacLaren Vovo, den veier bare 3.9 kg og er en genial bilvogn. Super å trille, kjempelett å håndtere. Det som er forskjell på denne og de andre MacLaren vognene er at denne har ikke regulerbar rygg.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 oj..den var lett.men jeg vil ha full liggestilling. og hvor bra er de egentlig å bruke når babyen er 6mnd?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Da skal du ha en av techno variantene. de har full liggestilling. Ikke noe problem å bruke til en på 6 mnd. blir veldig små sammenslått og er utrolig gode å trille. litt lite bagasjenett og litt ustabil når vogna står uten barnet oppi, velter lett hvis man har stelleveske på liksom, men med barnet oppi er den veldig solid.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 jeg har en maclaren trehjuling, og jeg elsker den. Den er super, lett å kjøre, lett å legge sammen og komfortabel for datteren min.
Ildfluå Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har xlr-den er nydelig. Nå er min bare 4 mnd, jeg har brukt den siden han var 3 inne på butikker. God å kjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå