Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen m noen gode råd til meg? Har en gutt på 4,5 mnd...og når han skal sove om dager er d hyl hyl hyl,han er gørr trøtt men klarer ikke komme til ro... Om kvelden er bare greit,da legger e han og han er muse stille,kan ligge på romme å bare kikke lenge før han sovner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen råd, men skal følge med på tråden. vi har det sann med jonas og innimellom. han er 5 måneder nå men vært sann altid. helt umulig å få til å sove på dagtid. prøvd det meste. noen dager funker det å legge han i sengen selv på dagtid, men så er det ganger det ikke virker engang. triller vi i vognen roer han seg altid etter kort tid- men kan jo ikke trille 3 turer om dagen.

om kvelden sovner han som en prins. synger, legger han ned mett og god med rein bleie- sier god natt og han sover 10-15 minutt senere.

Skrevet

Ja min au roer seg i vogna,men sant som du sier vi kan jo ikke ut å trille vær gang di er trøtte...

Skrevet

Jeg tror det er snakk om å finne rett tidspunkt.. Ikke før de er trøtte nok til å sovne raskt, men ikke vente så lenge at de blir overtrøtte.. Blir Mia veldig overtrøtt må jeg ligge sammen med henne.. Legger henne helt inn i armkroken og gir henne smokken.. bruker å funke.. ellers har jeg ikke noe råd, for vi har heldigvis ikke det problemet her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...