Gå til innhold

Sportsvogn og underlag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å bruke sportsdelen til vognen nå, en City Cross fra Emmaljunga. Men synes det er så hardt å ligge rett på den, til forkjell fra madrassen som var i bagen. Hva har dere under barnet? Han er 5 måneder til uken, så litt tidlig men han er så lang at kan nesten ikke sparke mer i bagen.... Lurer på om jeg skal prøve med et teppe for å gjøre det litt mykere og lunere der i starten i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Simo sportsvogn til lillemann da han var 6-7 mnd gammel, og da la vi et lammeskinn oppi. De trenger jo seler på seg når de er så store, så jeg tok en kniv og skar til hull i lammeskinnet der selene skulle gjennom. Har funket helt suuuupert og det blir jo så lunt og godt å ligge der da:-)

Det samme kan du gjøre med et tykt teppe såklart.

Skrevet

Tenkte ikke å bruke selene enda, han er jo så liten enda. Sover altid i vognen sin..... Dessuten tror jeg at han ville blitt for varm med lammeskinn, brukte det inne i våren og hvergang jeg tok han opp var han våt av svette...

Skrevet

Jenta mi blir også varm med lammeskinn. Jeg har lagt to tynne hagestolputer oppi vogna og hatt laken utenpå. Blir som en tynn madrass.. Legger uvogna helt ned og hun kan ikke sette seg opp enda så jeg bruker ikke sælene. Vet det er enkelte som syr " seat inserts" som passer til vogna. Fine de..

Skrevet

min sportsvogn er knallhard.Jeg tok ut mardassen i beggen og la i sportsvognen.Det er en tynn madrass!!

Skrevet

Vi la et litt tykt leketeppe under, og det ble mye bedre :-)

Skrevet

Du kan kjøpe eller sy seat insert til vognen med hull til selene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...