Gå til innhold

Var på stranda her om dagen og der så jeg noen hadde et så fint vindtelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i alle dager kjøpe noe så praktisk? Var i Horten på borrestranda og der blåste det så sykt mye. De hadde et kjempe kjekt telt som man kunne sitte bak. Det var ikke stort, mer som en vegg... VIL HA!

Skrevet

vet iallefall at alle har sånn på stranden i danmark. le-vegg-aktig sak.. hm.. du får google litt.

Skrevet

www.procamp.no

under telt og camping eller noe, også under levegg er det en som heter duffy. en blå og hvitstripete sak..

Skrevet

googlet litt for deg jeg.. hehe. Det var jo til og med langt fra dyrt. litt over 100 kr bare.

Skrevet

sånn har vi :) nesten sånn halvmåne-telt! kjøpt i danmark ja! hehe. genialt ;D

Skrevet

Ja så ut som en halvmåne sak. Ikke spes høyt og ikke bredt heller. Hvor kan jeg få tak i det da, skal jo ikke til Danmark :o(

Skrevet

så ut som om det var litt tak på den også... at den buet litt ut øverst liksom. Noen som er i danmark som har lyst å kjøpe til meg da? :)) Kan vel ikke koste all verden? Eller er de å få tak i her også?

Skrevet

takk tinkerbelle, men ikke sånn jeg er på jakt etter :o)

Skrevet

hm, den på procamp hadde ikke tak! jeg skal ikke til danmark før i august men kan jo alltids se etter om du vil der da...

Skrevet

nej, skjønte det når du sa den hadde litt tak som en halvmåne. :D

Skrevet

Hvis du hadde giddi å gjøre det så blir jeg veeeldig glad!! :o)

Skrevet

vi kjøpte et sånt et i fjor, husker ikke helt hvor men tror det var på biltema eller på europris.er blått, og kjempekjekt.

Skrevet

da skal jeg sjekke det ut, takk for det:o)

Skrevet

ja, skal sjekke litt når jeg er der jeg! :D si fra om du finner et før det da! :D reiser ikke før 9 august nemlig!

Skrevet

ja det skal jeg gjøre :o)

Skrevet

ja, vår har sånn tak :)

genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...