Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Sambo vil at guttungen vår skal hete Mordecai, men jeg er ikke helt enig. Hva synes dere?
Vannmann35 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Morde Kai??? Er han helt frisk eller ;-) Synes navnet høres kjent ut, er det fra en film eller noe?
titt'hei Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 hehe....er dette en spøk?? Kan ikke bruke det navnet......
Blåbærmuffins Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Nei, nei, nei... Lukter mobbeoffer av dette navnet...
Castho Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Jeg tror ikke helt han samboer din viste hva han sa når han foreslo det. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg tillatt det navnet på min sønn. Ingen burde få hete det! Jeg anbefaler å lete etter ett annet.
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, tviler på at det blir godkjent, men for ordens skyld, navnet er ufattelig grusomt.
Neijasså... Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Mordechai Vanunu, kjent for å ha offentliggjort detaljer fra Israels kjernevåpenprogram, er vel den mest kjente med det navnet. Men - totalt mobbenavn. Hva med bare Kai?
anaina Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Som i Mordechai Vanunu, han spiondømte israeleren som ble nektet asyl i Norge? Har dere israelsk/jødisk tilknytning, så kan det gå an som mellomnavn. Men det blir litt voldsomt å ha det som tiltalenavn i og med assosiasjonene på norsk. Det blir som jentenavnet Drita fra Balkan-området. Man kan bare ikke gi et Norges-født barn det navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå