lille oscar + bebis Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 under babygymen, på leketeppe, i sofaen... alt etter som ... flytter dere dem i søvne i seng, eller lar dere dem ligge der til de vokner? føler guttongen alltid tar formiddagshvilen sin på leketeppe jeg...
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Ja, det gjør ikke noe for min del (eller hennes, tror jeg?) om hun sovner på leketeppet sitt hvertfall. Vi fortsetter med daglige gjøremål i huset (eks tømme oppvaskmaskin, rydde, brette klær etc) mens hun sover. Tror det er greit at barn kan sovne andre steder enn bare i senga si :-) Men blundene hennes er ikke spesielt lange mer, kanskje 45-60 min. pr omgang. Før var det opptil 4 timer i strekk, og da sov hun i senga si. Sovner hun på leketeppet, under babygymmen så legger jeg bare et babyteppe over henne og ser til at det ikke er trekk fra åpne vinduer etc.
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Kan nevne at de gangene jeg har forsøkt å bære henne til senga mens hun sover(når hun har sovnet på leketeppet), så har hun bare våkna og ikke sovnet igjen.. Noe som resulterer i mye uro og gråting.. :-(
lille me og mine Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 hehe, jenta mi har aldri bare sovnet av seg selv noen plass! her må vogna trilles... så hadde hun sovnet av seg selv på leketeppet, ja da skulle hun få logge der til hun våknet! men tror neppe jeg kommer til å oppleve det med det første... hehe
kitty08 Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Når hun var lita (<2mnd) så sovnet hun mange rare plasser, og da lot jeg henne ligge der, men etter det innførte jeg vognbaggen som fast sovested. Nå når hun er 4,5 mnd er det klin umulig å sovne "hvor som helst".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå