Gå til innhold

kaster alt på gulvet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 16mnd ...og han hiver alt på gulvet spesielt rundt matbordet er han helt fæl...både drikke og mat....vet ikke hva jeg skal gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt. Noe det er forventet at de skal gjøre...selv om det er slitsomt for oss.

Her lar vi ham ha en ting på bordet om gangen (enten mat eller drikke), og ingenting hvis han skal mates. Han mates som regel ved middag slik at det ikke skal bli mye søl. Rosiner, frukt osv får han lov til å kaste litt rundt på ;-)

Drikke er selvfølgelig et problem, men her lar vi ham få tåteflaske/tutekopp, men dersom han snur den på hodet flere ganger tar vi en pause fra den. Han har fått med seg at vi ikke liker at han gjør det, så prøver å skjule at han gjør det.

Skrevet

tusen takk for svar...jeg skal prøve noe av det du gjør.=)

Skrevet

lest flere steder at det faktisk er er en grunn til det.. ikke sånn psykologisk blablabla, men en enkel grunn. akkurat som at de putter alt i munnen hehe.. vi får bare holde ut å prøve å være så lure vi kan. er jo vi som har ansvar for oppdragelsen :)

Skrevet

Har hørt at det har noe med utviklingen av romfølelsen å gjøre! :)

Heldigvis har "slippetrangen" begynt å gå over her i huset. Ikke dermed sakt at jeg ikke må plukke opp og plukke opp og plukke opp fordet...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...