Gå til innhold

Hva er "galt" med nestle....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at det avsnittet var delvis (eller helt) til meg og vil bare si at eg absolutt ser nyansene og forstår at får noen (f eks de som har barn som bare tåler eller liker nestle mat) ikke har mulighet til å boikotte. Eg har allerede beklaget overfor de det gjaldt og forklart at eg ikke er ute etter å ta noen, men at eg reagerer på holdningene enkelte har. At bare eg nevner at eg boikotter Nestle, så slenger folk tilbake "haha, at du gidder" osv osv.

Og INGEN i denne tråden har anklaget noen for å ha DELTATT i barnedrap! Men ved å bruke penger på nestle sin barnemat så støtter en jo den ulovlige markedsføringen og det er bare fakta, ingen anklage. Som eg har sagt tidligere; eg vil ikke bruke pengene mine på det, men dersom andre velger det så greit.

Eg er ikke så veldig opptatt av en "kamp" som du sier ,men tror at folk er i stand til å skaffe seg en mening om dette uavhengig av hva eg mener og hvordan eg legger det fram. Eg sier hva eg mener er rett for meg, og eg tviler sterkt på at noen går ut å kjøper masse nestle på trass (eller lar vere å boikotte dersom de gjør det) fordi de synes at eg har oppført med upassende;) Kjefter heller ikke på noen, men at eg kan bli irritert og "heve stemmen" det kan eg.

Tror eg dessuten avslutter denne tråden for min del. Det er gøy å diskutere, også når en blir litt hissig på hverandre, men at folk mener at eg aldri har respekt for andre osv det blir for drøyt og har ingenting med denne diskusjonen å gjøre. Dersom noen kjenner meg og mener det får de ta det på PM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at det avsnittet var delvis (eller helt) til meg og vil bare si at eg absolutt ser nyansene og forstår at får noen (f eks de som har barn som bare tåler eller liker nestle mat) ikke har mulighet til å boikotte. Eg har allerede beklaget overfor de det gjaldt og forklart at eg ikke er ute etter å ta noen, men at eg reagerer på holdningene enkelte har. At bare eg nevner at eg boikotter Nestle, så slenger folk tilbake "haha, at du gidder" osv osv.

Og INGEN i denne tråden har anklaget noen for å ha DELTATT i barnedrap! Men ved å bruke penger på nestle sin barnemat så støtter en jo den ulovlige markedsføringen og det er bare fakta, ingen anklage. Som eg har sagt tidligere; eg vil ikke bruke pengene mine på det, men dersom andre velger det så greit.

Eg er ikke så veldig opptatt av en "kamp" som du sier ,men tror at folk er i stand til å skaffe seg en mening om dette uavhengig av hva eg mener og hvordan eg legger det fram. Eg sier hva eg mener er rett for meg, og eg tviler sterkt på at noen går ut å kjøper masse nestle på trass (eller lar vere å boikotte dersom de gjør det) fordi de synes at eg har oppført med upassende;) Kjefter heller ikke på noen, men at eg kan bli irritert og "heve stemmen" det kan eg.

Tror eg dessuten avslutter denne tråden for min del. Det er gøy å diskutere, også når en blir litt hissig på hverandre, men at folk mener at eg aldri har respekt for andre osv det blir for drøyt og har ingenting med denne diskusjonen å gjøre. Og at eg har drevet med skremselspropaganda her inne er bare tull. Eg skriver hva vi gjør, og stiller ellers bare spørsmål og kommer ,ed litt fakta. Vil gjerne at noen forteller meg nøyaktig hva eg har skrevet som er respektløst, "å ikke tolerere at andre ikke mener det samme som meg" og som er skremselspropaganda. Dersom noen kjenner meg og mener det får de ta det på PM.

Skrevet

Jeg bruker maisgrøt foreløpig, ellers er vi her hjemme nøye med å ikke kjøpe Nestle. Solkremen er uten parabener og med kjemisk solfilter. Natusan, Nivea etc forekommer ikke i hudpleien her hjemme.

Når det er sagt:

- På kremer fra helsekosten, Helios etc står det ingen ingredienser.

- Hvordan vet vi at Nestle er værre enn Hipp og småfolk? De kan lett skrive på pakningene sine at de er økologiske, at de ikke dreper barn etc...

Det jeg mener er å spørre dere; hordan kan man være så skråsikker på noe overhodet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...