Gjest lillehi Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Min kjære jente blir 8 år idag. Noen flere som har barn som feirer bursdag idag??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Nei, men vil bare si gratulerer så mye til jenta di! ) Hipp hurra! )
Gjest lillehi Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Takk, takk;-) Tiden flyr, utrolig å tenke på at det har gått 8 år siden jeg fikk den skjønne, lille bylten opp på magen for første gang!! Nå er hun jo plutselig blitt så stor og selvstendig, og jeg bare lurer på hvor tiden er blitt av, og ønsker avogtil at hun skal vokse bare litt saktere! :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hehehe, skjønner det såå godt! Daniel er bare 2.5år, men såå stor for det da! Sine egne meninger, følelser, tanker ++ Det er helt utrolig å få være en del av et barns liv:o) Så mye jeg har opplevd allerede, og så mye som fortsatt venter oss alle mødre og fedre.. =)
Gjest lillehi Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Enig!! Vi er heldige! Skulle bare ønske at alle som fikk barn så hvilken gave det er!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå