Gå til innhold

ka ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

om du har valget å blitt satt i gang eller ta keisersnitt ka ville du ha valgt?

sitt no her å lure..har overtidstime på sykehuset om 5 daga ( el 4 no etter kl e over tolv)

va på kontroll på sykehuset i dag, det viste seg at man var umoden...endte opp med keisersnitt med min datter pga at riene forsvant! så tenker no litt fremover om man evt må bli satt i gang..kor stor e sjansen for at det kan ende opp me keisersnitt en gang te...ska æ da prøve mæ i en vanlig fødsel først el si at æ ønsker keisersnitt !

når æ blei gravid hadde æ jo bestemt mæ for keisersnitt men etter samtaler så har æ bestemt mæ for å føde på vanlig måte... men no lure man på om kroppen blir å fullføre en fødsel om man blir satt i gang...fikk drypp sist å...men det hjalp jo ikke lenge..riene forsvant forde!

æ ska jo på skole benken om 5 uker ( bare noen timer) derfor e vanlig fødsel det beste...sånn at man kommer seg på skolen...huske ikke kor lang tid det tok før man var bra etter keisersnittet...men mer enn 4 uker trur æ nok ja!!!

hmmm...mange tanker som svirre her ja.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138220504-ka-ville-du-ha-valgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at tankene surrer.. :) Jeg er ikke i tvil om at jeg ville valgt ks. Kunne ha blitt igangsatt selv, men sa bare at det ikke var tale om, ville heller ha ks. :) Men nå er jeg ikke noe særlig fan av vanlig fødsel, så da er det vel lettere å bestemme seg. Og hvis jeg hadde vært i tvil om fødselen ville forløpe vanlig, slik det høres ut på deg... urghh!!! Nei takk, ks for meg.

Det er vel en mulighet for at det vil gå greit å gå tilbake på skolebenken etter 5 uker? Jeg var kanskje heldig, men følte meg bra igjen veldig raskt etter mitt ks, og etter 2 uker kjente jeg knapt noe til snittet.

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!! :)

Skulle gjærne ha født jeg, men nå får jeg ikke, siden det er mitt 5 barn, og 5 ks.... Angrer så fæææælt på at jeg ikke valgte vanlig fødsel 3 gang, da jeg ennå hadde valget, men var for skremt etter to akutte ks, for ikke snakke om for sliten, siden det bare var kanpt over året siden 2 ks!

Tenk deg nøye om, så slipper du å sitte å angre i ettertid, jeg bestemte med desverre på minuttet under ul på 3 mann!

Hei!

Jeg tror jeg ville ha prøvd å føde vanlig, men med en klar avtale om at du blir sendt til KS dersom du ønsker dette underveis. Det blir på en måte en helgardering. Du kan prøve å føde, men få KS dersom vanlig fødsel føles feil etter å ha blitt satt i gang.

Du skriver ikke noe om du ble satt i gang sist, men ofte vil riene være litt annerledes om en blir satt i gang enn om de starter av seg selv... Kan være verdt å prøve...

Uansett lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...