<3MammaMia<3 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Har vært diskutert myke fram og tilbake om vi skal ha få to tette,prinsessa ble 1 år i mars:-) Trodde ikke sambo var så gira på en baby til i hus nå. han er ute i kveld om nå fikk jeg mld med ham der det sto: "ok,slutt på p-pillene da;-) Når du ser på prinsessa vår og ser hvor nydelig hun er,tenk hvor vakker babyen bli":-) Blir helt varm inni meg,måtte bare si d til noen:-)
DoubleTrouble Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Så koselig da:)) Ønsker dere lykke til med baby nr 2.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Så moro da :-) Sånn var det for meg og. Vesla ble ett i mai. Og jeg hadde tidlig lyst på to tette, mens han ville vente. Plutselig sa han bare at vi skulle nå vel begynne å lage ny baby snart :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Det blir jo ikke akkurat to tette når jenta di nå er 17 mnd.., da burde du jo ha fått nr 2 NÅ dersom du vil gå under den kategorien. To tette er under 2 år-24mnd, pseudotvillinger kalles det. Hilsen mammaen til to på 2&3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå