RTprøver Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Sånn som jeg har forstått det, er det en del jenter som har vært til inseminasjon siste dagene, så hva med en IKM-liste? toneprøver - IKM 26. juli
angelica-s Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 toneprøver - IKM 26. juli hege - IKM 26. juli Angelica-s - IKM 28. Juli
hegeno Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 nå jenter, begynner dere å bli utålmodige? Jeg tror ikke jeg kommer til å få tatt noen test denne gangen heller. Har en følelse av at mensen kommer i slutten av uken. Men, alt håp er jo slett ikke ute
Simarier Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 toneprøver - IKM 26. juli hege - IKM 26. juli Angelica-s - IKM 28. Juli Simarier - IKM 4. august
RTprøver Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 Utålmodig er forbokstaven! Begynner å få et nokså rart "forhold" til den graviditetstesten som ligger i badeskapet... For den er stort sett alt jeg tenker på om dagene... Dette er jo bare min første gang, så jeg forventer det verste, men håper selvsagt på det beste Leser mye om alle som har mensmurringer og stikninger i lysken før testing, men jeg har ikke hatt noe... Så, blir spennende å se Vi får krysse fingrene for hverandre Og håper virkelig at mensen din ikke dukker opp, hegeno. Ikke på godt over 1 år ihvertfall
Daydream Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 toneprøver - IKM 26. juli hege - IKM 26. juli Angelica-s - IKM 28. Juli Simarier - IKM 4. august Minajenta - IKM 30. juli Begynner å bli veldig utålmodig Men er jo alt for tidlig enda...
angelica-s Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig nå...har ferie...så jeg håper at det går sakte siden jeg har ferie, men samtidig vil jeg at det skal gå fort slik at jeg kan få vite resultatet. Leter febrilsk etter symptomer, hehe har skikkelig vondt i puppene, men det har jeg hatt de siste gangene jeg har fått mensen også...eneste lille håp er at det begynte veldig tidlig denne gangen...men så tenker jeg at de som har vært gravide har sagt at de har mer vondt i brystvortene...hm...og det har ikke jeg... skulle virkelig ønske at man kunne få vite med en gang, så slapp man denne ventetiden...men men...så heldig er man ikke... ellers er det vel egentlig litt tidlig med symptomer...så jeg har fortsatt et lite håp... hvordan er det med dere andre?
RTprøver Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2008 Ja, DET hadde vært supert hvis vi kunne fått vite det med en gang... Men men... Selv så har jeg faktisk fått bittelitt symptomer, men jeg innbiller meg faktisk at det er hodet mitt som fremkaller disse... Hehe. Har "såre" brystvorter, og kjenner stikk litt her og litt der en sjelden gang. Er meget trøtt, sikkert pga grubling av dimensjoner. Og i natt så hadde jeg et svakt øyeblikk (har alltid sagt at jeg skal da klare å holde meg til IKM), og testet. Den var negativ. Men krysser alt jeg har for at jeg er en av disse som bare tester positivt på selve IKM dagen Blir spennende dette, jenter
hegeno Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 har ikke fått mensen ennå, men føler den er på vei og tok en test som var negativ i dag morges så .... hege - IKM 26. juli - ikke gravid toneprøver - IKM 26. juli Angelica-s - IKM 28. Juli Simarier - IKM 4. august Minajenta - IKM 30. juli
HH72 Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Hei hegeno-heier på deg, alt håpet er ikke ute før mensen kommer! Lykke til til dere andre også forresten!
hegeno Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 takk for det henny! Så søt du er :-) men nå har jeg begynt å blø også så det ble nok ikke denne gangen heller. Samboeren sier at han får være med meg neste gang så kanskje den sitter. Han var nemlig med første gangen da jeg ble gravid
HH72 Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 Ja, det høres absolutt hyggeligere ut å ha han med enn å dra alene. Bedre lykke neste gang!
RTprøver Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2008 På kanten til innbilt svangerskap her i gården tror jeg... Masse symptomer, men 1 dag over IKM og negativ test i tillegg til skikkelig mensmurring i hele dag. TR på vei, ja. hege - IKM 26. juli - ikke gravid RTprøver (nytt nick) - IKM 26. juli - ikke gravid Angelica-s - IKM 28. Juli Simarier - IKM 4. august Minajenta - IKM 30. juli
angelica-s Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Den j........mensen kom her også ja...og det to dager før ikm:( hege - IKM 26. juli - ikke gravid RTprøver (nytt nick) - IKM 26. juli - ikke gravid Angelica-s - IKM 28. Juli - ikke gravid Simarier - IKM 4. august Minajenta - IKM 30. juli
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 28. juli 2008 #16 Skrevet 28. juli 2008 hege - IKM 26. juli - ikke gravid RTprøver (nytt nick) - IKM 26. juli - ikke gravid Angelica-s - IKM 28. Juli - ikke gravid Simarier - IKM 4. august Minajenta - IKM 30. juli såerdetpånigjen - IKM 29.juli svidde av en test i går og den var negativ så forhåpningene er ikke så forhåpningene er ikke så store her i gården heller.....
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 28. juli 2008 #17 Skrevet 28. juli 2008 uf, det ble en skriveleif her ja:)
Daydream Skrevet 1. august 2008 #18 Skrevet 1. august 2008 hege - IKM 26. juli - ikke gravid RTprøver (nytt nick) - IKM 26. juli - ikke gravid Angelica-s - IKM 28. Juli - ikke gravid Simarier - IKM 4. august Minajenta - IKM 30. juli - ikke gravid såerdetpånigjen - IKM 29.juli Da ser d ut som det gikk skeis denne gangen også Tester negativt, og spottingen begynte i går kveld...et par dager for sent, men er vel ikke så rart at det blir forsinket med alle disse tankene. Nå er det bare å spare å håpe at jeg får til ett nytt forsøk i okt./Nov. og da vurderer jeg å skifte til Stork.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå