termin 30 mars Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 gleder meg VELDIG til neste graviditet,kjenner det kribler i magen bare ved tanken. Babyen min er bare 3 1/2 mnd. Har lyst å vente flere år før jeg får flere,det var det som var PLANEN.. men jeg tror ikke jeg klarer å vente:(.... det hjelper ikke at mannen min gjerne ser meg med mage igjen så fort som mulig.. eg tar meg selv i å fantasere om hvordan jeg skal fortelle han at jeg venter en til,hvordan jeg skal overraske han......planlegger nesten ubevist middag og tente lys, osv. så romantisk,hehe:P hvordan i hel.. skal jeg klare å vente,jeg ønsker jo innerst inne at det skal vere noen år i mellom barna.... skikkelig verpesyk allerede så kort tid etter fødselen jeg.. andre???..........noen som kan hjelpe meg,hehe:)??.........(noen som kan snakke meg til fornuft?)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Når man får to så tette, vil det jo være ekstremt slitsomt de første årene, med to som krever alt av deg. Du vil ikke kunne gi den du har nå all oppmerksomhet når du får nummer to, og førstemann vil jo være så liten at den ikke skjønner hvorfor... Det er hva som gjør at jeg ikke vil ha to tette.. synes lillemann fortjener all oppmerksomhet fra meg hvertfall i to år. Nå vil ikke min mann ha fler da, så det stopper seg selv egentlig:-) Men mange synes ikke det er noe problem med to tette, det er jo hva man er innstillt på, men ser jo at man ikke kan forestille seg hvordan det faktisk blir. Kanskje har man en veldig rolig og snill unge nå, så kommer andremann kort tid etter med kollikk og det som værre er, da blir det tungt.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 jeg har det og slik. snuppa mi er 5mnd på torsdag, så er ennå bare lille bane, men jeg vil så gjærne ha en baby til. jeg er tilogmed alenemor, og ganske ung. men savner det å være gravid. kjenne et liv vokse inni magen. men er mange ting som stopper meg da. største grunn er snuppa mi. jeg vil gi henne så mye oppnerksom het såm hun vil ha, og vise henne at nå er det bare henne jeg setter høyest. + ting som: har ikke fått mensen tilbake, er alene, bor i lita leilighet, ingen å få banet med:p osv.. listen er lang. men det stopper meg ikke i å ønske forde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå