Gå til innhold

flere som kan anbefale bugaboo cameleon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt til sitt bruk.

Jeg elsker Cameleonen min, den er lett, tar liten plass, veldig lettvindt å manurere osv. Helt ideel på trilleturer i store folkemengder, på shopping og i sentrumsområder der det krever mye manuvrering.

Men den er også helt grei på lengre turer, men man får vogner som slår den på comforten på langturer da.

Jeg har en emmaljunga edge også, og på langturer på flat vei så er edgen mange hakk bedre. Derimot i oppoverbakker og nedoverbakker da er cameleonen bedre pga vekten.

De små hjula er igrun ikke noe problem i seg selv om man ikke forventer at den skal være en drøm å trille på singel eller nygrusa vei. Selv om man kan snu vogna og trille med de store hjula først så er det jo ikke akkurat super comfort. Men om det er et problem kommer jo helt ann på hva man vil de små hjula skal klare... De klarer nok ikke mer enn andre små hjul, og har helt klart sine begrensninger.

Men om man tar vogna for det den er og ikke forventer med enn det som er logisk av denne typen vogn å klare så er det en veldig herlig vogn, og man får garantert en vogn man blir fornøyd med;)

Hadde jeg ville hadde denne som eneste vogn? Tja, litt usikker, men tror nok det hadde gått bra. Men hadde måtte firt litt på kravet om comfort på lange trilleturer i forhold til det man har på edgen.

Er jeg glad for at jeg har en annen vogn for lengre turer som jeg kan benytte ved behov? Jepp;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...